Customer Success Advisor (part-time)
Hľadáš prácu, kde využiješ svoju vášeň pre IT, komunikáciu a budeš mať skutočný dopad na výsledky zákazníkov? Pridaj sa k nám ako Customer Success Advisor a rozvíjaj sa po technickej aj komunikačnej stránke.
Bratislava
Lokalita
6,8 €/hod. + variabilná zložka
Platové ohodnotenie (brutto)
Čo ťa u nás čaká?
Customer Success Advisor je dôležitou rolou v našom tíme. Nejde len o obyčajnú zákaznícku podporu. Tvojou úlohou bude pomáhať zákazníkom rásť a naplno využiť potenciál našich produktov. Staneš sa ich dôveryhodným sprievodcom v online svete.
- Úvodné nastavenie: V našom krásnom office ťa nečakajú žiadne nudné formality. Sme akčný tím, čo sa podporuje a zdieľa nápady. Či už si ranné vtáča alebo radšej pracuješ večer, u nás nájdeš flexibilitu, ktorá ti sadne.
- Tvoja misia: Budeš prvým kontaktom pre našich zákazníkov. Tvojou úlohou bude sprevádzať ich rôznymi výzvami a potrebami. Nejde tu len o odpovedanie na otázky, pretože ty im budeš radiť, ako naplno využiť naše produkty a posúvať ich biznis na vyššiu úroveň. Budeš mať pod palcom všetky komunikačné kanály – chat, e-mail aj telefón, takže nuda nehrozí.
- Riešiš a inovuješ: Každý deň budeš čeliť novým výzvam, od technických otázok až po strategické biznis rozhodnutia. Budeš aktívne počúvať, navnímavať potreby zákazníkov a prichádzať s konkrétnymi riešeniami. Ak narazíš na komplikovanejší problém, naši IT špecialisti ti kryjú chrbát. U nás sa nehráme na hierarchiu, každý rád pomôže.
- Učíš sa: Nehodíme ťa do vody bez záchranného kolesa. Dostaneš kvalitný onboarding a prístup k vzdelávaniu. Naučíš sa všetko o fungovaní webových stránok, mailových schránok, SSL certifikátoch a analýze chybových hlášok. A keď budeš mať základy v malíčku, otvoríme dvere aj tvojim vlastným kreatívnym nápadom.
- Rastieš s nami: Aby ťa práca dlhodobo bavila, dostaneš priestor čeliť novým výzvam. Môžeš sa špecializovať na rôzne oblasti, od produktového rozvoja, predaja a marketingu až po technickejší smer. Chceš sa stať expertom na WordPress? Alebo ťa láka koordinácia tímu? Dostaneš šancu.
- Si hlasom zákazníka: Tvoje postrehy a skúsenosti sú pre nás cenné. Budeš ten, kto prinesie feedback priamo od zákazníkov a pomôže nám vylepšovať naše produkty a služby.
Čo od teba očakávame?
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti – či už v IT alebo s komunikáciou so zákazníkmi.
- Veľkým plusom je ak vieš ako funguje tvorba webov.
- IT oblasť Ti nie je cudzia a prirodzene sa zaujímaš o nové technológie.
- Starostlivosť o zákazníka máš v krvi a rád/rada pomáhaš iným.
- Komunikácia Ti nerobí problém – či už ide o chat, email alebo keď zdvihneš telefón.
- Dokážeš pozorne počúvať, empaticky pochopiť a trpezlivo vysvetliť.
- Si zvedavý/-á a rád/rada sa zahráš na detektíva pri pátraní po správnom riešení pre klienta.
- Nečakáš na zadanie úlohy, samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.
- Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať – či už osobnostne alebo v práci.
- Si tímový/-á hráč/-ka a rozmýšľaš nad vecami v širšom kontexte, nehľadáš skratky pre seba.
- Si flexibilný/-á v rámci rôznych zmien v tíme, ktoré začínajú o 7:00 a končia o 22:00 (večer a cez víkend môžeš pracovať z domu).
- Máš zmysel pre humor 🙂
Čo ti ponúkame?
- Podporu skúseného tímu: Kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek, v čom sa necítiš komfortne a pomôžu ti rozvíjať tvoje najlepšie “ja”.
- Dôveru v tvoje schopnosti: Ako človek z Customer Success tímu si dôležitým pojítkom medzi firmou a zákazníkmi. Nielenže zvyšuješ dôveru zákazníkov vo Websupport, ale získavaš od nich dôležité podnety a prichádzaš s nápadmi, ako zlepšiť naše služby. Tvoja práca má skrátka váhu.
- Príležitosť rásť: Možnosť zúčastňovať sa interných a externých tréningov, jazykových kurzov, vzdelávať sa cez online kurzy Skillmea a Udemy, či zapojiť sa do firemného Hackathonu.
- Priestor pre seba: Multisport karta pre tvojho športového ducha, 6 dní dovolenky navyše, možnosť pracovať čiastočne z domu (ale garantujeme, že do nášho moderného a kreatívneho officu budeš chcieť chodiť), flexibilné pracovné zmeny (ktoré ti umožnia prispôsobiť pracovný čas tvojim potrebám).
- Cooltúru: Hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr a aktivity s tvojím tímom, k tomu kreatívne cool priestory s občerstvením, terasou, masážami či jógou.
Idem Hore
Idem do toho!
Najprv si s tebou zavolá naša HR a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás opýtaš, čo ťa ešte o pozícii zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Zvyčajne posielame kandidátom v priebehu výberového procesu aj zadanie na vypracovanie.
Nie je to rola pre teba?
Nevadí.
11 otvorených pozícií
Frontend Developer/ka (záskok počas materskej dovolenky)
DevelBratislava / Remote work
Už ťa nebaví robiť na malých projektoch so zastaranými technológiami? Je ti blízke CSS, JavaScript alebo Vue.js? Pridaj sa do nášho tímu a chyť sa príležitosti vyvíjať front-end produktov, ktoré denne používajú desaťtisíce našich zákazníkov.
IT Project Manager / Scrum Master
DevelBratislava
Láka ťa práca so zaujímavým IT produktom? Pridaj sa do Websupport tímu a zamakaj s nami na našich cieľoch v oblasti hostingu. Budeš môcť vyvíjať hostingové produkty pre stovky tisíc zákazníkov na šiestich európskych trhoch: Slovensko, Česko, Maďarsko, Švédsko, Fínsko a Srbsko. Trúfneš si?
Product Manager for Sitebuilder and Value-Added Services
ProduktBratislava
We’re looking for a Product Manager for Sitebuilder and Value-Added Services (VAS) to help shape the experience for hundreds of thousands of customers across Slovakia, Czechia, Hungary, Sweden, Finland, and Serbia.