Customer Success Advisor (part-time)

Hľadáš prácu, kde využiješ svoju vášeň pre IT, komunikáciu a budeš mať skutočný dopad na výsledky zákazníkov? Pridaj sa k nám ako Customer Success Advisor a rozvíjaj sa po technickej aj komunikačnej stránke.

Bratislava

Lokalita

6,8 €/hod. + variabilná zložka

Platové ohodnotenie (brutto)

Čo ťa u nás čaká?

Customer Success Advisor je dôležitou rolou v našom tíme. Nejde len o obyčajnú zákaznícku podporu. Tvojou úlohou bude pomáhať zákazníkom rásť a naplno využiť potenciál našich produktov. Staneš sa ich dôveryhodným sprievodcom v online svete.

 

  • Úvodné nastavenie: V našom krásnom office ťa nečakajú žiadne nudné formality. Sme akčný tím, čo sa podporuje a zdieľa nápady. Či už si ranné vtáča alebo radšej pracuješ večer, u nás nájdeš flexibilitu, ktorá ti sadne. 
  • Tvoja misia: Budeš prvým kontaktom pre našich zákazníkov. Tvojou úlohou bude sprevádzať ich rôznymi výzvami a potrebami. Nejde tu len o odpovedanie na otázky, pretože ty im budeš radiť, ako naplno využiť naše produkty a posúvať ich biznis na vyššiu úroveň. Budeš mať pod palcom všetky komunikačné kanály – chat, e-mail aj telefón, takže nuda nehrozí. 
  • Riešiš a inovuješ: Každý deň budeš čeliť novým výzvam, od technických otázok až po strategické biznis rozhodnutia. Budeš aktívne počúvať, navnímavať potreby zákazníkov a prichádzať s konkrétnymi riešeniami. Ak narazíš na komplikovanejší problém, naši IT špecialisti ti kryjú chrbát. U nás sa nehráme na hierarchiu, každý rád pomôže. 
  • Učíš sa: Nehodíme ťa do vody bez záchranného kolesa. Dostaneš kvalitný onboarding a prístup k vzdelávaniu. Naučíš sa všetko o fungovaní webových stránok, mailových schránok, SSL certifikátoch a analýze chybových hlášok. A keď budeš mať základy v malíčku, otvoríme dvere aj tvojim vlastným kreatívnym nápadom. 
  • Rastieš s nami: Aby ťa práca dlhodobo bavila, dostaneš priestor čeliť novým výzvam. Môžeš sa špecializovať na rôzne oblasti, od produktového rozvoja, predaja a marketingu až po technickejší smer. Chceš sa stať expertom na WordPress? Alebo ťa láka koordinácia tímu? Dostaneš šancu. 
  • Si hlasom zákazníka: Tvoje postrehy a skúsenosti sú pre nás cenné. Budeš ten, kto prinesie feedback priamo od zákazníkov a pomôže nám vylepšovať naše produkty a služby. 

Čo od teba očakávame?

  • Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti – či už v IT alebo s komunikáciou so zákazníkmi. 
  • Veľkým plusom je ak vieš ako funguje tvorba webov. 
  • IT oblasť Ti nie je cudzia a prirodzene sa zaujímaš o nové technológie. 
  • Starostlivosť o zákazníka máš v krvi a rád/rada pomáhaš iným. 
  • Komunikácia Ti nerobí problém – či už ide o chat, email alebo keď zdvihneš telefón. 
  • Dokážeš pozorne počúvať, empaticky pochopiť a trpezlivo vysvetliť. 
  • Si zvedavý/-á a rád/rada sa zahráš na detektíva pri pátraní po správnom riešení pre klienta. 
  • Nečakáš na zadanie úlohy, samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi. 
  • Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať – či už osobnostne alebo v práci. 
  • Si tímový/-á hráč/-ka a rozmýšľaš nad vecami v širšom kontexte, nehľadáš skratky pre seba. 
  • Si flexibilný/-á v rámci rôznych zmien v tíme, ktoré začínajú o 7:00 a končia o 22:00 (večer a cez víkend môžeš pracovať z domu). 
  • Máš zmysel pre humor 🙂

Čo ti ponúkame?

  • Podporu skúseného tímu: Kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek, v čom sa necítiš komfortne a pomôžu ti rozvíjať tvoje najlepšie “ja”. 
  • Dôveru v tvoje schopnosti: Ako človek z Customer Success tímu si dôležitým pojítkom medzi firmou a zákazníkmi. Nielenže zvyšuješ dôveru zákazníkov vo Websupport, ale získavaš od nich dôležité podnety a prichádzaš s nápadmi, ako zlepšiť naše služby. Tvoja práca má skrátka váhu. 
  • Príležitosť rásť: Možnosť zúčastňovať sa interných a externých tréningov, jazykových kurzov, vzdelávať sa cez online kurzy Skillmea a Udemy, či zapojiť sa do firemného Hackathonu. 
  • Priestor pre seba: Multisport karta pre tvojho športového ducha, 6 dní dovolenky navyše, možnosť pracovať čiastočne z domu (ale garantujeme, že do nášho moderného a kreatívneho officu budeš chcieť chodiť), flexibilné pracovné zmeny (ktoré ti umožnia prispôsobiť pracovný čas tvojim potrebám). 
  • Cooltúru: Hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr a aktivity s tvojím tímom, k tomu kreatívne cool priestory s občerstvením, terasou, masážami či jógou. 

Idem Hore

Idem do toho!

Najprv si s tebou zavolá naša HR a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás opýtaš, čo ťa ešte o pozícii zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Zvyčajne posielame kandidátom v priebehu výberového procesu aj zadanie na vypracovanie.

Sem vložte prílohu
Max. file size: 128 MB.
    Prilož svoje CV, nie fotky z dovolenky O:-)

    Poznáš vhodného uchádzača ?

    Nie je to rola pre teba?
    Nevadí.

    11 otvorených pozícií

    Frontend Developer/ka (záskok počas materskej dovolenky)
    Devel

    Bratislava / Remote work

    Už ťa nebaví robiť na malých projektoch so zastaranými technológiami? Je ti blízke CSS, JavaScript alebo Vue.js? Pridaj sa do nášho tímu a chyť sa príležitosti vyvíjať front-end produktov, ktoré denne používajú desaťtisíce našich zákazníkov.

    IT Project Manager / Scrum Master
    Devel

    Bratislava

    Láka ťa práca so zaujímavým IT produktom? Pridaj sa do Websupport tímu a zamakaj s nami na našich cieľoch v oblasti hostingu. Budeš môcť vyvíjať hostingové produkty pre stovky tisíc zákazníkov na šiestich európskych trhoch: Slovensko, Česko, Maďarsko, Švédsko, Fínsko a Srbsko. Trúfneš si?

    Product Manager for Sitebuilder and Value-Added Services
    Produkt

    Bratislava

    We’re looking for a Product Manager for Sitebuilder and Value-Added Services (VAS) to help shape the experience for hundreds of thousands of customers across Slovakia, Czechia, Hungary, Sweden, Finland, and Serbia.