Categories
Pre používateľov Tipy a triky

Ako trénovať vaše algoritmy a nespadnúť pritom do GDPR? Tu je návod

Máte super aplikáciu, ktorá už má svojich zákazníkov a potrebujete inovovať? Asi viete, že ak použijete na tréning AI alebo iných algoritmov osobné údaje, automaticky sa na vás zvalí spŕška povinností podľa GDPR. O rizikách nehovoriac. Trénovanie na synteticky vytvorených dátach zase nemusí priniesť výsledky, aké potrebujete. Ako to teda urobiť? To tajomstvo sa volá anonymizácia dát […]

Categories
Novinky Technológie

Koniec jednej kapitoly, alebo prečo by ste nemali používať staré verzie PHP

Každý rok končí oficiálna podpora najstaršej z podporovaných verzií PHP. Prinášame vám pohľad na naše najbližšie kroky a niekoľko dôvodov, prečo by ste nemali používať staré verzie PHP. V tomto článku nájdete: Životný cyklus PHP PHP je najpoužívanejší skriptovací jazyk pre web. Podľa W3Techs ho používa okolo 73 % webov. Na väčšine zdieľaných hostingov predstavuje […]

Categories
Business Pre používateľov

Online biznis: V čom podnikať a ako si zarobiť peniaze na internete v roku 2025

Ako zarobiť peniaze online je pomerne obľúbená vyhľadávaná fráza, ak si chcete privyrobiť ako študent či popri zamestnaní. Ale aj pre ľudí, ktorí riešia, ako začať podnikať. Možností je mnoho. A my sa pozrieme práve na príležitosti, ktoré vás môžu inšpirovať, aby ste naštartovali váš online biznis. Obsah: 1. Než začnete podnikať 2. Ako podnikanie […]

Categories
Pre profesionálov Technológie

Prečo sa firmy vracajú z verejného cloudu k lokálnym riešeniam

Public cloud platformy ako Microsoft Azure, Google Cloud či Amazon Web Services (AWS) jednoznačne priniesli firmám nové možnosti v škálovaní a flexibilite. Mnohé spoločnosti však zisťujú, že cloud-first stratégia im nie vždy vyhovuje – často pre nečakane vysoké náklady či iné neplánované úskalia.  Na rad tak prichádza repatriácia cloudu, teda návrat služieb z veľkých cloudov […]

Categories
Pre používateľov Tipy a triky

Názov firmy, ktorý rezonuje: Ako vymyslieť meno značky?

Názov firmy by mal rezonovať, byť zapamätateľný a zároveň originálny. Ide o kľúčový prvok brandingu – jedinečný a originálny názov vašej značky je dôležitý pre jej zapamätateľnosť. A aj preto je väčšinou poriadnou výzvou. Predstavuje súčasť identity a často je to prvé, čo si ľudia všimnú a zapamätajú. Obsah Predstavte si, že zakladáte firmu. Máte […]