Toto je WebSupport

Do nášho tímu hľadáme novú kolegyňu alebo kolegu s obrovskou dávkou zodpovednosti, systematickosti a ochoty pomáhať. Rola Office Manažérky mala vo WebSupporte vždy špeciálne postavenie. Je tou, ktorá vždy vie, kde sa kto nachádza, čo sa kde deje, na koho sa treba obrátiť o pomoc. Skrátka, vždy pomôže s čím sa len dá. Od nej vždy odchádzaš s úsmevom na tvári a riešením pre svoj problém. Preto je náročné túto rolu definovať do ohraničených úloh, no pokúsime sa to.


Toto sa mi páči, chcem sa pridať
Platové ohodnotenie
od 1300€/m brutto
Lokalita
Bratislava
Typ pracovneho pomeru
Full-time, On-site, zástup za materskú cca do 09/2023 s možnosťou následného predĺženia kontraktu
Play
Spustiť video
Do prace budes chodit s radostou

Čo budeš mať pod palcom?

  • Office agendu:

    - Hlavne aby bol office pekný, všetko fičalo a aby sme sa tu cítili dobre

    - Starostlivosť o recepciu a sprevádzanie návštev

    - Realizáciu objednávok a reklamácii všetkého, čo do officu potrebujeme

    - Manažment dodávateľov služieb - prenajímateľ, upratovacie služby, dodávatelia cateringu, masáži...

    - Manažment služobných ciesť - rezervácia ubytovania, prepravy a stravy

    - Starostlivosť o firemné autá - zabezpečiť prezutia, servis, STK a emisnej kontroly 

    - Spoluprácu na organizácii eventov s HR  a marketingom - zabezpečenie cateringu, darčekov a výzdoby

  • Finančnú administratívu:

    - Evidencia a spravovanie účtovných dokladov, zmlúv a pošty

    - Úhrady faktúr a prácu s pokladňou

    - Prípravu účtovných podkladov na mesačný "closing" pre účtovníkov

    - Komunikáciu s účtovníkmi, bankami a manažmentom firmy (hlavne CFO a CEO) ohľadom ekonomickej operatívy

Očakávame od teba

  • Minimálne 2 roky prax z podobnej pozície
  • Angličtinu na aktívnej úrovni - minimálne úroveň B2
  • Rozvinuté komunikačné zručnosti, ktoré využiješ v kontakte s návštevami, dodávateľmi a interne do firmy
  • vodičský preukaz typu B - budeš aktívne šoférovať v Bratislave, napr. keď bude potrebné niečo vyzdvihnúť
  • Schopnosť samostatne a zodpovedne si zorganizovať svoju prácu a manažovať dodávateľov
  • Ekonomické vzdelanie výhodou

Očakávaj od nás

  • skvelý kolektív ľudí, pre ktorých neexistuje odpoveď "to sa nedá"
  • budeš sa môcť vzdelávať (interné tréningy, knižnica)
  • budeš môcť študovať jazykové kurzy (angličtina, nemčina)
  • zašportuješ si (Multisport karta, workout systém v office)
  • rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr)
  • 5 dní dovolenky navyše a možnosť príležitostného home officu
  • nekonečné utužovanie kolektívu napríklad pri káve, čaji, paintballe alebo pive
Idem Hore

Idem do toho!

Najprv si s tebou zavolá Veronika, naša HR, a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás popýtaš čo ťa ešte o pozícii zaujíma. Tak zistíme, či sa k sebe hodíme. Stretneš nás v tejto zostave:
Veronika Melicherová
HR Manager
Tomáš Klempai
Chief Operation Officer






Uploading

Nie je to rola pre teba? Nevadí.

LiveAgent