Toto je Websupport

Zákazníci vždy zdobili túto firmu. Starostlivosť o nich, je pre nás absolútne kľúčová. Žiadne iné oddelenie nemá toľko pozornosti, ako práve Zákaznícka podpora (v našej kmeňovej reči jednoducho “SUPPORT”). Denne riešia desiatky zapeklitých prípadov - ako známy Sherlock Holmes. Ich výsledky sú impozantné, keďže dosahujú v rámci zákazníckej odozvy až 9,8 z 10 bodov.


Toto sa mi páči, chcem sa pridať
Platové ohodnotenie
min. 1000 €/m brutto + variabil. zložka
Lokalita
Bratislava
Typ pracovneho pomeru
Full time
Play
Spustiť video
Do prace budes chodiť s radosťou

Ako bude vyzerať tvoj deň?

  • Prídeš do práce, dáš si kávičku, zapneš komp a pokecáš s kolegami o tom, čo je nové. Naši klienti ale makajú celý deň, takže prvý ticket na seba nenechá dlho čakať. Pod palcom budeš mať všetky komunikačné kanály - telefón, e-mail a online chat.
  • Ako budúci mega profík budeš musieť samozrejme niesť zodpovednosť za kvalitu odpovedí, preto budeš mať super možnosť učiť sa IT zákutia od skúsenejších. Tu to vážne nehráme na nejaké hierarchické hry a každý ti rád helfne s hocičím.
  • Naučíš sa všetko okolo fungovania webových stránok, mailových schránok a hostingov napr. registrácia webov, SSL certifikáty, debuggovanie, analýza chybových hlášok... toto je skrátka tvoja šanca na úspešný vstup do sveta IT.
  • Po zabehnutí máš vyhradené projektové hodiny na interné rozvojové projekty. Dáme ti slobodu na tvoje kreatívne nápady. Keďže si v dennom kontakte so zákazníkom, si expert na ich potreby. Vylepšenie nášho interného nástroja na administráciu služieb - WebAdmin alebo Knowledge Báza by bez teba nefungovala.
  • Záleží nám na tom, aby ťa práca dlhodobo bavila a nachádzal si v nej nové výzvy. Preto sa môžeš okrem hlavného zamerania na podporu zákazníkom špecializovať na rozvoj našich produktov, fakturácie, predaj, WordPress, marketing alebo sa stať seniorom a mať na startosti koordináciu tímu. Niektorí kolegovia si vyberú možnosť posunúť sa do technickejšieho 2nd line tímu a následne k developerom alebo adminom.

Očakávame od teba

  • dokážeš si užívať slobodu a aj prevziať za seba a svoju prácu zodpovednosť
  • máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti - či už je to IT alebo komunikácia so zákazníkmi
  • si flexibilný v rámci rôznych zmien v tíme, ktoré začínajú o 7:00 a končia o 22:00 (večer a cez víkend môžeš pracovať z domu)
  • máš proaktívny a tvorivý prístup a vieš nám ho ukázať
  • máš chuť neustále sa vzdelávať
  • zmysel pre humor :)

Očakávaj od nás

  • každý týždeň inšpiratívne prednášky expertov na marketing, IT a business priamo v našej kuchynke
  • samozrejme hosting zadarmo :)
  • benefity na spríjemnenie práce ako masáže, ovocie a raňajky priamo v office
  • budeme “pushovať” tvoj kariérny posun. Vzdelávať sa budeš na interných odborných workshopoch, externých kurzoch ako Learn2Code alebo konferenciách
  • jazykové kurzy pre začiatočníkov aj pokročilých (angličtina, nemčina)
  • zašportuješ si (Multisport karta, floorbalové zápasy, behy, turistika)
  • rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, lyžovačky, vianočný žúr)
  • nádherný nový office
  • utužovanie kolektívu napríklad pri stavaní 3D tlačiarne, paintballe, pive alebo torte
Idem Hore

Idem do toho!

Najprv si s tebou zavolá Veronika, naša HR, a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás popýtaš, čo ťa ešte o pozícii zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Stretneš nás v tejto zostave:
Marek Valo WebSupport Head of Customer Support






Uploading
truban.support
Slovenský bestseller

chcete lepšie spoznať náš príbeh?

LiveAgent