Categories
Freeweb

Viac ako 1000 zmysluplných projektov dostalo webku zadarmo. Pridajte sa

Potreba vlastnej webovej stránky nadobudla v súčasnej situácii úplne nový rozmer. Veľa zmysluplných projektov, umelcov, malých a začínajúcich firiem, freelancerov či vzdelávacích organizácií dnes potrebuje svoju komunikáciu presunúť do online prostredia.  Tam, kde už nepostačujú sociálne siete, pomáha vlastný web. Prostredníctvom neho dokážete zdieľať dôležité informácie, spustiť vlastný e-shop, streamovať videá, či nasadiť objednávkový formulár.  […]

Categories
Návody Tipy a triky Zákulisie

Ako na pohovory počas koronakrízy

Zdá sa, že niektoré spoločnosti dočasne pozastavili svoje náborové aktivity na obdobie, kým nebude jasné, aký dopad bude mať súčasná situácia na ich biznis. Mnohé však ďalej pokračujú formou online recruitmentu cez Zoom, Skype, FaceTime alebo inú platformu. Tak je tomu aj u nás. Naše HR ide stále na plné obrátky. Pohovory sme presunuli do online […]

Categories
Tipy a triky

Ako si vytvoriť vlastnú webstránku

Vlastná webstránka je nástroj, s ktorým si môžete jednoducho a rýchlo vytvoriť webovú stránku alebo jednoduchý e-shop. A to bez znalosti programovania. V úvodnom nastavení si vyberiete rozloženie a následne môžete zmeniť obrázky a texty za vlastné. Každý si dokáže “vyklikať” stránku Tvorba webu, e-shopu alebo blogu je veľmi jednoduchá a preto je určená pre […]

Categories
Business Ostatné Zákulisie

Prečo prispôsobiť komunikáciu firmy v čase corony?

Aktuálna celosvetová pandémia sa dotkla všetkých aspektov našich životov, či už osobných alebo profesných. Niektorých viac, niektorých menej, to nezmeníme. Čo vieme zmeniť, je, ako na to zareagujeme a ako sa novej situácii prispôsobíme. My vo WebSupporte sme si už na začiatku prechádzali všetky oblasti nášho podnikania a pozerali sa na ne v novom kontexte. […]

Categories
Podcasty

Ako dokáže obsahový marketing zvyšovať výkon?

Zatiaľ čo veľké spoločnosti môžu minúť tisíce na budovanie značky, väčšina podnikov sa musí fokusovať na spodnú hranicu, aby zostala zisková. A fokusovanie je presne to, na čom stavia výkonnostný marketing. V dnešnom svete zameranom na výkon je digitálny marketing o zasiahnutí správnych ľudí na správnom zariadení a v správnom čase. Ale ak ich aj […]