Preskočiť na obsah
Kategórie
Podcasty

Ako tvoriť obsah, ktorý si mozog vašich zákazníkov zamiluje

Doba čítania: 2 min.

Nevyznáme sa v myšlienkových pochodoch svojho manžela/manželky, nie to ešte v iných cudzích ľuďoch, ktorých vôbec nepoznáme.

– Ako potom brand manažér dokáže odhadnúť, ako a čo odkomunikovať svojim potenciálnym zákazníkom, aby produkt/služba natoľko zaujali, že urobia nákupné rozhodnutie?

– Ako dokáže publisher a influencer vytvárať obsah, keď nevie, čo jeho sledovateľov naozaj zaujíma?

– Ako dokáže marketingová agentúra tvrdiť, že táto ich odporúčaná stratégia bude fungovať?

Odborník na neuromarketing, Miroslav Švec, nám poodhalil viac o vednej disciplíne, ktorá využíva poznatky o mozgu a o jeho fungovaní pri zefektívňovaní marketingových stratégií.

https://open.spotify.com/episode/5ED4szsCUcFab7c0ArIAtB

Vypočujte si podcast aj na ďalších platformách:
Spotify
SoundCloud
Podbean
iTunes

Autor: Tím Websupport

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *