Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo? Lebo udržanie zákazníka je 7-krát lacnejšie ako získanie nového! Väčšina marketérov a obchodníkov sa po nákupnom rozhodnutí na zákazníka vykašle alebo maximálne použije pri tvorbe komunikačnej stratégie Kaushnikov model (See, Think, Do, Care). Norbert Lojko, […]
V priebehu pár týždňov prešla celým svetom obrovská búrka. Kto nebol pripravený, pocítil veľký šok. Táto kríza má veľmi zlý dopad aj na startupy. Veľa nádejných podnikateľov to bude musieť zabaliť a začať sa pozerať po nových možnostiach. Niektoré startupy, naopak, vyjdú silnejšie a kríza ich nakopne, aby robili veci s novou energiou a iným […]
Potreba vlastnej webovej stránky nadobudla v súčasnej situácii úplne nový rozmer. Veľa zmysluplných projektov, umelcov, malých a začínajúcich firiem, freelancerov či vzdelávacích organizácií dnes potrebuje svoju komunikáciu presunúť do online prostredia. Tam, kde už nepostačujú sociálne siete, pomáha vlastný web. Prostredníctvom neho dokážete zdieľať dôležité informácie, spustiť vlastný e-shop, streamovať videá, či nasadiť objednávkový formulár. […]
Zdá sa, že niektoré spoločnosti dočasne pozastavili svoje náborové aktivity na obdobie, kým nebude jasné, aký dopad bude mať súčasná situácia na ich biznis. Mnohé však ďalej pokračujú formou online recruitmentu cez Zoom, Skype, FaceTime alebo inú platformu. Tak je tomu aj u nás. Naše HR ide stále na plné obrátky. Pohovory sme presunuli do online […]
Vlastná webstránka je nástroj, s ktorým si môžete jednoducho a rýchlo vytvoriť webovú stránku alebo jednoduchý e-shop. A to bez znalosti programovania. V úvodnom nastavení si vyberiete rozloženie a následne môžete zmeniť obrázky a texty za vlastné. Každý si dokáže „vyklikať“ stránku Tvorba webu, e-shopu alebo blogu je veľmi jednoduchá a preto je určená pre […]