Kategórie
Business Návody Tipy a triky Zákulisie

Ako na B2B kontakty počas koronakrízy

Naše obchodné oddelenie sa zameriava na komunikáciu s kľúčovými serverovými zákazníkmi a tak udržanie kontaktov s nimi je #1 témou. Keďže je aktuálne veľký záujem o tipy, ako komunikovať so zákazníkmi online a ako získavať nové kontakty, namiesto teórie sa s vami podelíme o know-how z našej praxe. Zistite potreby svojich existujúcich zákazníkov Dôležité je […]

Kategórie
Novinky Pre profesionálov Technológie

Rozbehajte si u nás nové Ubuntu 20.04 LTS (Focal Fossa). Prináša úžasné novinky

Dlho očakávané Ubuntu 20.04 LTS bolo vydané podľa plánu 23. apríla. Keďže ide o LTS verziu, bude tu s nami najbližších päť rokov, teda do apríla 2025 s komunitnou podporou. Táto verzia prináša niekoľko zaujímavých aktualizácii a vylepšení. Poďme si ich pozrieť bližšie. Aj keď sa upgrade dočkali Ubuntu Desktop, Ubuntu Server, Ubuntu Cloud a […]

Kategórie
Business Pre profesionálov Zákulisie

Serverové a cloud služby počas krízy

Aj keď sa zdá, že IT biznis v B2B segmente nie je zásadne ohrozeným odvetvím v čase krízy, tak sa nás dotýka. Ani nie tak z pohľadu technického fungovania a prevádzky služieb. Čo nás ovplyvňuje, je to, ako sú na tom naši zákazníci. Náš biznisový tím, ktorý má na starosti serverové a cloud služby, pracuje […]

Kategórie
Podcasty

Content marketing počas cesty zákazníka v B2B

Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo? Lebo udržanie zákazníka je 7-krát lacnejšie ako získanie nového! Väčšina marketérov a obchodníkov sa po nákupnom rozhodnutí na zákazníka vykašle alebo maximálne použije pri tvorbe komunikačnej stratégie Kaushnikov model (See, Think, Do, Care). Norbert Lojko, […]

Kategórie
Business

Budúcnosť startupov po koronakríze. Čo bude ďalej?

V priebehu pár týždňov prešla celým svetom obrovská búrka. Kto nebol pripravený, pocítil veľký šok. Táto kríza má veľmi zlý dopad aj na startupy. Veľa nádejných podnikateľov to bude musieť zabaliť a začať sa pozerať po nových možnostiach. Niektoré startupy, naopak, vyjdú silnejšie a kríza ich nakopne, aby robili veci s novou energiou a iným […]