Preskočiť na obsah
Kategórie
Podcasty

Ako dokáže obsahový marketing zvyšovať výkon?

Zatiaľ čo veľké spoločnosti môžu minúť tisíce na budovanie značky, väčšina podnikov sa musí fokusovať na spodnú hranicu, aby zostala zisková. A fokusovanie je presne to, na čom stavia výkonnostný marketing.

V dnešnom svete zameranom na výkon je digitálny marketing o zasiahnutí správnych ľudí na správnom zariadení a v správnom čase. Ale ak ich aj viete zasiahnuť, musíte im ponúknuť relevantný obsah (content). Ak sú tieto dva svety v synergii, kampaň je úspešná.

Okrem lepšieho sledovania je výkonnostný marketing zameraný na návratnosť investícií, čo pre klienta-inzerenta znamená menšie riziko. Pretože míňať tisíce na marketingové kampane môže byť pre mnohé začínajúce značky likvidačné.

Náš hosť, Robo Lelkes, pracoval viac ako 4 roky v RIESENIA.com, ktorí sú lídrom v správe kampaní, v oblasti cielenia a automatizácie. Je Google Certified Trainer. Venuje sa nielen správe výkonnostných kampaní, ale aj rozvoju biznisov v online prostredí.

Kľúčovými témami talku boli P ako performance, A ako attribution.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing (Content agency).

https://open.spotify.com/episode/3Jbt4CSQ082ebdG8WcMQq6

Vypočujte si podcast aj na ďalších platformách:
Spotify
SoundCloud
Podbean
iTunes

Autor: Tím Websupport

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *