Categories
Tipy a triky

Ako si vybrať správnu doménu, ktorú si zapamätá úplne každý?

Pri pohľade na desiatky tisíc domén, ktoré spravujeme ako najväčší registrátor na Slovensku, sa dá ľahko nadobudnúť pocit, že mnohé z nich sú absolútne nezapamätateľné, príliš skratkovité, alebo naopak, príliš dlhé a komplikované. Áno, niektoré z nich nemusia mať ambíciu byť zapamatateľné, pretože ich obsah a účel zrejme nie je určený pre širokú verejnosť. Avšak […]

Categories
Vzdelávanie

Nič lepšie ako tento nástroj na tvorbu webu nás nemohlo stretnúť

Mirka a Petra založili občianske združenie EduCoach, aby sa mohli venovať koučingu na stredných školách. Ich cieľom je rozšíriť koučovaciu kultúru na všetky stredné školy a sprístupniť koučing každému stredoškolákovi a učiteľovi, ktorý prejaví záujem. Ambíciou ich projektu je podporiť potenciál a osobný rozvoj študentov a učiteľov. Zároveň chcú popularizovať koučing ako inovatívnu formu neformálneho […]

Categories
Podcasty

Ako využiť jeden z najmocnejších nástrojov vo svete marketingu?

Podľa niektorých odborníkov je email marketing jedným z najmocnejších a zároveň najnepochopenejších nástrojov vo svete marketingu vôbec. Má newsletter v dnešnej dobe ešte zmysel? My jednoznačne tvrdíme, že má! Nesnažte sa však prostredníctvom newslettra len predávať, ale ponúknite svojim zákazníkom aj hodnotný obsah. Robíte ho ale efektívne? Nazrite s nami do sveta email marketingu a […]

Categories
Bezpečnosť

Čo urobiť ihneď po napadnutí webu hackermi a vyhnúť sa 10 miliónovej pokute?

Peter prevádzkuje e-shop, v ktorom ponúka svojim zákazníkom výživové doplnky. Zákazníci majú u neho v e-shope registrovaný účet, kde si môžu uložiť aj údaje zo svojej platobnej karty. Peter jedného dňa zistí, že niektoré účty jeho zákazníkov mohli byť napadnuté útočníkom.  Ihneď zareaguje, zresetuje heslá do účtov a zákazníkom pošle e-mailom link s výzvou, aby […]

Categories
Podcasty

Kedy influencer marketing generuje leady a zvyšuje predaj?

Keď Jana v roku 2015 organizovala prvý ročník ankety BLOGER ROKA, cítila, že blogeri (neskôr influenceri) sa stanú súčasťou marketingu, PR a predaja nejednej slovenskej značky. Dnes je tento influencerský boom tak silný, že menej či viac známe tváre sú súčasťou marketingových kampaní a významne ovplyvňujú nielen budovanie značky, ale aj predaje. Vedeli ste, že […]