Kategórie
Business Tipy a triky

Ako sa zamestnať (nie len vo Websupporte)

V poslednom čase zhodou okolností prijímame do Websupportu nových mladých ľudí a opäť je prehrabávanie sa žiadosťami o zamestnanie strašná hrôza. Nehovorím o nedostatočnej kvalifikácií a vedomostiach, ale o základných a veľmi primitívnych chybách, ktoré možno aj zo zaujímavých ľudí robia obrovskú priemernú šedú masu. Je mi potom úplne jasné, prečo stále počúvam, aké ťažké […]

Kategórie
Technológie Tipy a triky

Efektívna virtualizácia I.

Operačná pamäť je dôležitý parameter virtuálneho servera. Štandardne sa objednáva konkrétna veľkosť podľa požiadaviek zákazníka. Nie každý vopred vie, koľko jej bude potrebovať. Pri objednaní zjavne dostatočného množstva môžu pri nárazových udalostiach nastať prvé problémy ako spomalenie, v horšom prípadne nefunkčnosť webu. Pri objednaní väčšej pamäte je na mieste otázka, prečo toľko platiť za niečo, […]

Kategórie
Freeweb

Freeweb.sk: stretnutie s knizka.org

K podpore z projektu Freeweb sa dostal aj start-up knizka.org.

Kategórie
Novinky

Vyjadrenie k väčšiemu počtu výpadkov

Rozhodol som sa napísať tento príspevok pretože počas migrácie nášho systému došlo k príliš veľa výpadkom, ktoré zabraňujú tomu aby naši zákazníci boli z našich služieb štastní a spokojní. A to je niečo, s čím sa mi nedá zmieriť a úprimne ma to trápi. Ospravedlňte prípadne gramatické chyby a nedôkladný sloh. Písal som to pomerne […]

Kategórie
Business Tipy a triky

Získajte oddaných klientov pomocou nicereply.com

Nicereply.com je služba ktorá zvyšuje spokojnosť  klientov s vašou zákazníckou podporou. Pomôže vám jednoducho zmeniť zákazníkov na vašich fanúšikov a oddaných podporovateľov. Do každého emailu vložíte odkaz na hodnotenie riešenia zákazníkového problému. Vďaka nicereply viete v reálnom čase kontrolovať problémy, hodnotiť, motivovať zamestnancov a dokonca zvýšiť predajnosť svojho produktu.