Kategórie
Novinky Pre používateľov

Viac pohodlia pri úhrade služieb

Názory našich zákazníkov sú pre nás veľmi dôležité, preto upravujeme fakturačný cyklus služieb. Zmena so sebou prinesie väčší komfort a viac času na uhradenie služieb.

Viac času na úhradu

Predlžujeme čas generovania predfaktúry z 21 na 28 dní pred dátumom exspirácie služby. Splatnosť predfaktúry zostáva rovnaká, 14 dní od vygenerovania predfaktúry.

Opatrnosti nikdy nie je dosť

Komu sa nestalo, že na úhradu zabudol a spomenul si, až keď bolo neskoro? Preto sme sa rozhodli pridať upozornenie. V prípade, že vaša predfaktúra bude po splatnosti a na úhradu bude zostávať už len 7 dní, zašleme vám e-mail.

Aké zmeny zavádzame pri automatickom predlžovaní služieb?

Pokiaľ využívate tento spôsob predlžovania, vaše služby sa predlžujú automaticky a suma sa strháva podľa zvoleného nastavenia z platobnej karty alebo kreditu. 

Čo sa zmení? 

  • Upozornenie o blížiacej sa automatickej úhrade 7 dní vopred. Pokiaľ má vaša služba nastavené ročné predlžovanie, upozorníme vás na blížiacu sa automatickú úhradu. Máte tak možnosť v predstihu preveriť správnosť údajov, či máte o službu záujem a v prípade potreby upraviť alebo zrušiť automatické predlžovanie.
  • Aj v prípade automatickej úhrady vygenerujeme predfaktúru, ktorú budete mať dostupnú v administrácii s upozornením, že úhrada prebehne automaticky. Budete tak môcť vopred skontrolovať správnosť zadaných údajov, prípadne predfaktúru uhradiť manuálne.
  • Automatická úhrada prebehne až v deň splatnosti predfaktúry. Táto zmena prináša čas na prípadnú opravu údajov na predfaktúre. Pokiaľ platba neprebehne úspešne, budete mať stále dosť času na manuálnu úhradu služieb.

Tieto zmeny budeme postupne spúšťať v priebehu júla 2022.

Veľmi si vážime, že naše služby využívate a chceme vám naďalej prinášať len tie najlepšie riešenia. Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás.

Autor: Websupport Team

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Jedna odpoveď na “Viac pohodlia pri úhrade služieb”

Ja by som osobne uvítal, keby som dostal len jednu faktúru za všetky služby a nie za každú zvlášť s odstupom niekolko dní.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.