Už viac ako 2 roky experimentujeme s podcastami. Každý týždeň publikujeme jeden rozhovor so zaujímavou osobnosťou z online prostredia. Všetky podcasty zatiaľ vznikajú na eventoch, ktoré organizujeme pre vás a ich počúvanosť neustále rastie. Máme radosť, že v marci ste si prehrali naše podcasty viac ako 5000 krát.
Ak ste naše podcasty ešte nezachytili, napraviť to môžete teraz. Bude skvelé, ak nás follownete na Spotify, iTunes, alebo na Soundcloude.
Prečo ešte stále veríme mýtom o nedostatočnej genetickej výbave a zatvárame dvere pred kariérnymi možnosťami, ktoré nám tech sektor ponúka? Na Slovensku pribúdajú firmy, menšie či väčšie startupy a projekty hľadajúce nové talenty.
Nehovoriac o verejnom sektore a štátnej správe, ktorá si ambicióznych a digitálne zručných ľudí vyžaduje ako soľ. Veľa o týchto témach vie Adela Zábražná, výkonná manažérka Slovenskej aliancie pre inovatívnu ekonomiku (SAPIE). V diskusii sme sa zamerali na to, ako môžu ženy uspieť a najmä prispieť do IT sveta.
Aby novoročné predsavzatie, byť úspešnejší a šťastnejší v práci, neskončilo už vo februári, nechajte sa inšpirovať. O tom, ako to dotiahnuť z account directora na CEO, Vám porozpráva Rastislav Bahurinsky , ktorý vedie tím v This is Locco.
Čím to je, že sú tam ľudia spokojní a pritom vyhrávajú klince a Effie? Tým, že nosia do práce koláče a muffiny? Že mávajú brainstormingy v parku ? Alebo, že si každý deň môžu pohladkať psíka Adelu? Niektoré veci sa nemenia – šťastie v práci aj v roku 2019 závisí na tebe samom.
Content marketing je žiadaná a sexy téma pre každého (trochu uvedomelejšieho) marketéra. Avšak každá natívna komunikácia, ktorá sa nám dostane pod kožu, nevzniká lusknutím prsta. S Robom sme sa rozpávali o konkrétnostiach ktoré zažil počas uplynulých 22 rokov v marketingu, reklame a médiách na rôznych postoch.
Rozmach technológií a ich vplyv na každý sektor dáva ajťákom nekonečné možnosti uplatnenia. Čo ak si rovnako zaujímavé pracovné príležitosti nechceme nechať ujsť ani my, menej technicky zdatní? Ako si vybrať ten správny spôsob vzdelávania v IT nám poradila Lucia Šicková, spoluzakladateľka Pixel Federation, Edufactory a Butterfly Effect.
SuperFaktúra vznikla ako riešenie internej potreby vo firme. Dnes v nej klienti vystavujú státisíce faktúr mesačne. O SuperFaktúre sme sa rozprávali so zakladateľom Braňom Šimom. Témou rozhovoru bola prevádzka webu/služby, vlastný marketing, ale aj vykrývanie sezonnosti či celkový biznis pohľad.
Rozhovor s Luciou Rabatinovou o tom, ako postaviť firmu na vzdelávaní – verejnosti i vlastného tímu, prečo sa oplatí zaviesť shadowing, ako podporovať kreativitu zamestnancov, či ako spraviť z udržatelnosti biznis stratégiu. Ak riešite ako zmysluplne riešiť rozvoj seba alebo svojich zamestnancov, či ako naštartovať vo vašej firme CSR aktivity, toto musíte počuť.
Jedna z najlepších kamarátiek obsahového marketingu je sociálna sieť Instagram. A jedna z najlepších mentoriek, ktorá o tejto sociálnej sieti edukuje a založila aj známy autorský marketingový projekt INSTARAŇAJKY je TAMI.
Instagram je na Slovensku aktuálne top sociálnou sieťou a vy by ste mali o nej vedieť čo najviac. Najmä, ak spravujete, alebo uvažujete nad správou či založením firemného IG účtu.
Nestáva sa každý deň, že na Slovensko zavíta vedec z NASA. Les Johnson vystúpil v Bratislave na konferencii Výťah conf., ktorá sa venovala téme vesmírneho priemyslu. Sme poctení, že Les Johnson prijal aj naše pozvanie a deň po konferencii navštívil aj nás. V nových kanceláriach WebSupportu sme sa porozprávali o budúcnosti a technológiach, ktoré budú vplývať v najbližích rokoch na našu spoločnosť.
Ak sa zaujímate o nové technológie, iste viete, že virtuálna realita si už získala veľkú popularitu. V posledných rokoch sa stala pracovným nástrojom pre viacero start-upov a hľadala si uplatnenie snáď v každom sektore.
Premýšľali ste však nad tým, ako môže zlepšiť váš súkromný či pracovný život? Poznáte rozdiel medzi virtuálnou a rozšírenou realitou? Prečo vôbec hľadáme spôsoby ako (bežnú) realitu rozšíriť? Na tieto otázky sme hľadali odpovede u Martiny Drahošovej z ixworx.
Ako veľmi je dôležitý pre automobilku jej web? Pre Hyundai Slovensko extrémne. Hyundai.sk pre nich predstavuje najväčší showroom, z ktorého generujú leady pre lokálnych predajcov. O koordinácii všetkých digitálnych aktivít sme sa porozprávali s marketingovým špecialistom Samuelom Boskovičom z Hyundai Motor Slovakia, ktorý má celý web pod palcom.
Pre 100% funkčnosť tohto blogu používame aj súbory “cookies”. Cookies využívame aj pre analýzu čitanosti, ale bez spracovania akýchkoľvek osobných údajov. ZavrieťViac informácií
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.