Koľko hviezdičiek má váš eshop?


  • Zdieľať na Google+

Nicereply už niekoľko rokov umožňuje svojim klientom získať feedback na ich aktivity spojené so zákazníckou podporou. V júni sme prišli s niekoľkými novinkami. Predstavili sme nový Nicereply Dashboard, v ktorom si užívatelia môžu nastaviť a trackovať Goals, sprehľadnili sme charty v podobe Histogramu a Leaderboardu, pridali Issues sprístupňujúce „problémové“ tickety jedným klikom, no najväčšou novinkou je rozšírenie služby: Nicereply Cart.

Ako už názov napovedá (cart – nákupný vozík), Nicereply Cart je určený primárne pre eshopy. Užívateľom umožňuje zbierať feedback od zákazníkov ich eshopov pomocou niekoľkých alternatív:

  • Cart embed
  • Cart link
  • Cart kód
  •  

    NICEREPLY CART

    Všetko, čo treba pre využívanie služby Nicereply Cart urobiť, je vytvoriť si po registrácii Cartcase, teda otázku, ktorú chce užívateľ svojim zákazníkom položiť a pomocou ktorej bude získavať feedback.

     

    NiceReplz2

     

    Po vytvorení otázky si vyberie jednu z možností šírenia. Môže otázku embednúť do svojej stránky, zdieľať link na sociálnych sieťach alebo vložiť kód do mailu.

    Zhromaždený feedback sa monitoruje v jednoduchej a prehľadnej stránke ratingov na Nicereply Cart.

    Aké sú výhody Nicereply Cart? Hoci je bežné, že zákazníci poskytujú iným potenciálnym zákazníkom referencie na produkt či službu, nie vždy sú využitelné alebo relevantné aj pre obchodníka. Nicereply Cart umožňuje zákazníkovi poskytnúť priamy feedback obchodníkovi. Môže ho ohodnotiť hviezdičkami – narozdiel od Nicereply pre zákaznícku podporu sme tentokrát zvolili jednoduchšiu a zrozumiteľnejšiu 5 hviezdičkovú stupnicu. Samozrejmosťou je aj slovný feedback, v ktorom môže zákazník popísať konkrétny problém alebo skúsenosť s nákupným procesom. Všetky feedbacky vidí obchodník na svojom účte v konkrétnom Cartcase.

    Registrácia je úplne zadarmo a stačia na ňu e-mail, meno a heslo. Veríme, že užívateľom bude Nicereply Cart prinášať cenný feedback, vďaka ktorému zoptimalizujú nákupný proces k spokojnosti svojich zákazníkov.

    Komentáre

    • Marek Andreansky
      Odpovedať
      Autor
      Marek Andreansky

      Ako si mam sluzbu aktivovat? Na cart stranke som zadal meno, email a heslo a prihlasilo ma to do prazdneho dashboardu.

      Par mesiacov pouzivam ucet Nicereply a mam v nom uz hodnotenia, to si musim zvlast vytvorit novy ucet pre cart? Ked sa prihlasim do mojho stareho uctu nicereply tak tam nikde cart neviem najst.

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Prepošlite prosím toto info s Vaším loginom na magic@nicereply.com, hneď sa na to chalani pozrú. Vďaka.