Návrat k top kvalite


  • Zdieľať na Google+

WebSupport sa stal jednotkou vďaka kvalitným produktom a službám, ktoré nemali konkurenciu. V mnohých oblastiach sme nastavili „benchmark“. Žiaľbohu, a niekedy aj chvalabohu, ale teraz žiaľbohu, sme zaznamenali taký veľký nárast klientov, že nám práve kvalita začala pokrivkávať.

Serie nás to. Chceme opätovne dosiahnuť top kvalitu a toto je náš plán:

      Nová architektúra
      Admin tím finalizuje projekt novej architektúry, ktorá nás posunie na nový level. Na jej vybudovanie preinvestujeme pol milióna až 1 milión eur. S implementáciou začneme v nasledujúcich mesiacoch a bude pokračovať v priebehu celého roka 2013. Pre vás to bude znamenať stabilnejšie, dostupnejšie služby, lepší monitoring a zrýchlenie väčšiny zásahov z našej strany.


      CTO a rozšírenie tímov
      Máme šťastie, že v našom admin tíme sú neuveriteľní skilleri, no rast firmy ich zaťažil kopou manažérskych a procesných úloh. Preto hľadáme človeka (nového šéfa technológií), ktorý ich od týchto povinností odbremení. Aktuálne dokončujeme nábor cca 10 nových ľudí, ktorí pomôžu zvládať nápor na admin, helpdesk a devel tím.


      Úprava produktov
      Zmenou prejdú aj súčasné produkty. Prekopeme podmienky, pridružené služby (napr. zálohovanie), všetko s cieľom sprehľadniť našu ponuku a priniesť produkty “bez kompromisov”.
      Naviac pripravujeme produkt, ktorý úplne zmení spôsob nakupovania webových služieb.


      Zastavujeme plánované marketingové aktivity
      Kým nebudeme opätovne spokojní s kvalitou, nechceme vyvíjať žiadne nové marketingové aktivity. Nechceme s vami prestať komunikovať, ale vyhýbame sa bullshitovaniu.

Premýšľali sme nad gestom, ktoré by sme mohli voči vám spraviť (zľavy, predlžovanie služieb, kredity, propagácia klientov, extra služby zdarma). Pochopili sme však, že jediné, čo vás poteší, je kvalitný produkt. Preto vás budeme pravidelne informovať o zrealizovaných zlepšeniach a zdieľať s vami ďalšie kroky.

Realizácia týchto opatrení môže trvať dlhšie obdobie, počas ktorého sa môžu vyskytnúť opäť nejaké problémy. Nepracujeme na ničom inom a veríme, že si s tým nakoniec poradíme.

Naším firemným cieľom je pomáhať našim zákazníkom. Ak vám môžeme nejako vyjsť v ústrety, napíšte nám na obchod@websupport.sk, marketing@websupport.sk alebo bez problémov píšte aj priamo na truban@websupport.sk.

Komentáre

  • Matej
    Odpovedať
    Autor
    Matej

    Ticket ohladom zalohovania riesite uz 5 ty den. Absurdne. (Myslim, ze je zbytocne vysvetlovat, preco sa klient potrebuje dostat k zalohe.)

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Matej, prosím ťa, napíš nám na marketing@websupport.sk aby sme mohli preveriť v čom je problém a napraviť prípadné chyby.

      • Matej
        Odpovedať
        Autor
        Matej

        Neviem, ci to bude mat vyznam, ked to iste uz mate aj na heldesku JIO-RHWCP-019 Tickety v poslednej dobe vam zacali nejak „miznut“. Vdaka.

        • WebSupport
          Odpovedať
          Autor
          WebSupport WebSupport

          Išlo o to číslo tiketu alebo tvoj mail, takže dík a pozrieme sa na to.

  • Michal Zuber
    Odpovedať
    Autor
    Michal Zuber

    Ciel „Kým nebudeme opätovne spokojní s kvalitou, nechceme vyvíjať žiadne nové marketingové aktivity“ sa mi paci. Nemate to lahke, ale ako si pisal, tak v teame su skillery, takze z mojho pohladu je to len otazka casu. Drzim palce 😉

  • Tomas
    Odpovedať
    Autor
    Tomas

    Mne sa WS pacil vzdy hlavne pre rychlu online podporu. teraz ale ked chcem nieco vyriesit cez chat tak som 10ty v poradi a cakam pol hodinu. druhym failom je podla mna program cream, od ktoreho som cakal viac, ked som si ho predplacal

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Na HD sme prijali ďalších ľudí, ktorí by mali pomôcť zmenšiť tieto „fronty“ a aj pre cream chystáme pár chuťoviek. Každopádne díky za podnety.

  • Michal
    Odpovedať
    Autor
    Michal

    V minulosti ste sa uz niekolkokrat pochvalili ako je resp. od teraz bude vsetko super dokonale… https://blog.websupport.sk/2011/09/historia-a-sucasnost-architektury-sluzby-vps-storage/ Teraz sa opat snazite o to iste. Ste jednotka na trhu, no po 20.00 vyvesite telefony a klient sa moze… Niekedy ste sa aspon snazili aj v noci na emaily odpisat do 1hod – dnes je to pase. Na odpoved je potrebne cakat aj den. Nehovoriac o kvalite helpdesku, ktory robi chyby, objednavku/request klienta vybavuje na viackrat, lebo na prvykrat neurobia vsetko tak ako maju. Pripominam, ze v minulosti toto neexistovalo, teraz bezna prax.
    Dalsi zasadny problem je DC. Do perpetuus to mate cca 2krat tak daleko ako do povodneho LightStorm. Takze ak sa nieco stane (napr. ako 21.2.2013 kedy bol problem s konektivitou, co pocitili vsetci vasi klienti, tak komplet cely websupport je dole minimalne 15-20 minut kym sa admini dostanu do datacentra + este cas potrebny na odstranenie problemu.

    Zaverom len tolko, ze ste sice top v SR co sa tyka registracie domen, no co sa tyka stability, tak pocnuc prvym mega vypadkom 8.7.2012 (porovanie ako sa s nim vysporiadala konkurencia si moze pozriet tu http://blog.webglobe.sk/hostingova-infrastruktura-webglobe-sa-osvedcila/ ich vypadok do pol hodiny, naopak niektori klienti websupportu az do 13 hodin) a serii dalsich sa radite k podpriemernym hostingom. Dufam, ze to co som napisal je konstruktivna kritika a nakopne Vas to. Napriek vsetkym problemom Vam v tom drzim palce.

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Díky za riadnu, ale konštruktívnu kritiku.
      Sme v neustálej evolúcií a vždy chceme to najlepšie. Chceli sme to aj vtedy a chceme to aj teraz. No hlavne chceme aby ste o tom všetko vedeli.
      Za upozornenia na zlé/dlhé tikety budeme vďační, dopĺňame tím kvantitatívne aj kvalitatívne. Po 20:00 nejdú telefóny, ale maily sa riešia naďalej.
      Nové DC je síce 2x tak ďaleko, ale časovo je to skoro to isté 😉

      Díky za podporu, vážime si toho.

      • Tomas
        Odpovedať
        Autor
        Tomas

        Nejaké ILO/DRAC nestačí? Treba tam chodiť osobne?

        • WebSupport
          Odpovedať
          Autor
          WebSupport WebSupport

          Vo veľa prípadoch to samozrejme stačí, len vo výnimočných situáciach treba ísť osobne.

  • Martin Krcho
    Odpovedať
    Autor
    Martin Krcho

    Ja by som celkom rád videl v ponuke niečo podobné službám, čo ponúka Amazon v podobe svojich WS. V skratke tým myslím hlavne load balancer s niekoľkými servermi v pozadí, na ktoré sú posielané požiadavky zo stránok podľa momentálneho zaťaženia. Plánujete niečo takéto? Je to skryté pod pojmom „nová architektúra,“ ktorý spomínate v článku?

  • Radim Hasalík
    Odpovedať
    Autor
    Radim Hasalík

    Nejsem váš klient, ale na tuto stránku jsem se dostal na základě doporučení z Facebooku. Líbí se mi vaše snaha udržet vysokou kvalitu i rozumný způsob odpovídání v diskusích. Kéž by se takto odpovědně chovaly i jiné firmy. Držím vám palce!

  • dusoft
    Odpovedať
    Autor
    dusoft

    Mozno je potrebne sa zamerat aj na komunikaciu – naozaj by som ani v temnych snoch necakal, ze WebSupport bude tvrdit, ze nieco je „Vas problem“ a „nemozeme vyhoviet“. Specificky, ak islo o email alias, ktory je presmerovany na ludi, ktori normalne cez SMTP websupportu odosielaju a teda sa da overit, ci je email skutocny alebo nie (o SPF a DKIM viem aj ja ako laik, podpora by to mala vediet dovjnasobne).

    „tuto emailovu adresu ste si pri vytvarani konta nastavili vy, cize *je to v podstate Vas problem* ze dana emailova adresa nefunguje, viete si ju zmneit v sekcii nastavenia po prihlaseni do webadminu. V opacnom pripade Vasej poziadavky enmozeme vyhoviet, jedine ak nam zalsete oreiginalnu fakturu za predchadzajuce odbobie za nejaku sluzbu ktoru mate pod tymto kontom“

    Zaujimave, ze nakoniec predsalen slo vsetko vyriesit aj inak = zaslanim faktury. Mozno keby mi to helpdesk namiesto uskokov a neprozakaznickeho spravania dal vediet hned (uz cez chat a neodkazoval ma na email), nemusel by som ako zakaznik mal velmi (opakovane) zly pocit z vasej podpory.

    Asi zasiahla vyssia sila (M.T.?), ze na mail nasledne dosiel (este pocas zaverecnej komunikacie s helpdeskom) dokument, ktory sme potrebovali.

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Budeme veľmi radi za číslo tiketu, nech sa na to vieme pozrieť a poučiť sa. Tu alebo na marketing@websupport.sk. Ďakujeme.

  • Matúš
    Odpovedať
    Autor
    Matúš

    Mam pre vas tip na produkt, ktory mi na SR chyba a nasiel som ho najblizsie v Nemecku, co vsak pre webhosting nevadi. Je nim unlimited pocet domen, teda cca. za cenu vasho neobmedzeneho webhostingu tam mozem mat kolko domen chcem, u vas je treba za kazdu platit presmerovanie. A multihosting ma 1. vyssiu cenu, 2. sa oplati len od 6 domen a 3. funguje len do 10 domen.
    Tiez viem zohnat free mail redirector ako sucast sluzieb dodavanych k domene, co zacina byt velmi uzitocne zvlast teraz, ked zrusili google apps.

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Ďakujeme za tipy, budeme sa produktami zaoberať naprieč celou ponukou. Určite prídeme aj k multihostingu a výsledok budeme čo najskôr komunikovať.

    • Tomas
      Odpovedať
      Autor
      Tomas

      Toto sa mi tiez paci, potesilo by… 😉

  • Peťo
    Odpovedať
    Autor
    Peťo

    Mam u Vas len registrovane domeny a tam nie je co velmi pokazit, webadmin je fajn, online platby Vam bezia, takze u mna Websupport stale bez problemov.
    Verim ale, ze kto u Vas hostuje weby a ma vypadky, dlho trvaju zalohy atd..tak moze byt za posledny rok nastvany.

    Drzim palce a nech to aj financne vyjde, X novych ludi, odvody z dohod… neni to lahke.

  • Miroslav Kufa
    Odpovedať
    Autor
    Miroslav Kufa

    Zdravím, prešiel som k Vám na základe odporúčaní ale musím sa aj ja pridať k tým menej spokojným zákazníkom. Dostupnosť môjho webu a 24 hod. funkčnosť webstránok je pre mňa dôležitá a priznám sa, že som už viackrát zvažoval, že sa vrátim s pokorou späť k pôvodnému webhostingu. Za tak krátku dobu čo som u Vás je to priveľa problémov, čo som musel riešiť. Momentálne potrebujem sprevádzkovať virtuálny server ale opäť problém s častými výpadkami VPS u Vás ma ženie ku konkurencii. Držím palce aby sa Vám podaril zámer, o ktorom píšete v blogu a zlepšili ste kvalitu ponúkaných služieb.

  • Domca
    Odpovedať
    Autor
    Domca

    Ja som mala problem s transferom .com domeny, kde som dostavala mylne informacie o tom preco to nejde. Po asi 5 dnoch komunikacie som to vzdala a konkurencna webhostingova spolocnost to vyriesila za 1 den. Toto jedine ma zarazilo, inak som bola vzdy spokojna.

  • palo
    Odpovedať
    Autor
    palo

    a nieje problem v tom ze zamestnavate priliz velky podiel mladych ludi? lebo ja mam skusenosti ze 20 rocni, aj ked inak technicki geniovia, sa casto nevedia na problem pozriet komplexnejsie, zhora.

  • AdminGabo
    Odpovedať
    Autor
    AdminGabo

    By ma zaujímalo, čo chcú s tým miliónom € robiť…..šak za toľko sa dá vybudovať menšie datacentrum 😀

  • Richard Lohyňa
    Odpovedať
    Autor
    Richard Lohyňa

    Hm mam taky maly feeling, ze som bol odpocuvany .. 😉

    Pred par dnami sme sa s kamosmi bavili, ze sa co sa stalo s WS .. ze sa zmenili na marketingovu bublinu a uplne kaslu na kvalitu .. ved v poslednom case som o WS nepocul nic ine, len vypadok, vypadok, sme najlepsi na svk, vypadok, mama najviac domen, vypadok atd ..
    co sa tyka helpdesk a admin timu, potvrdzujem staznosti, ktore boli popisane predomnou ..

    takze dufam, ze tento clanok nie je len marketingovy clanok, ale ze sa to realne aj podari naplnit .. mam u vas niekolko serverov a hostingov a stahovat sa mi veru nechce 🙂

  • Matej
    Odpovedať
    Autor
    Matej

    Den 6ty!! Pomaly stracam istotu, ze nase zaplatene zalohy vobec jestvuju. Ticket: JIO-RHWCP-019 To si z nas ozaj robite prdel ???

  • Tomáš Daněk
    Odpovedať
    Autor
    Tomáš Daněk

    Oproti konkurenci je u vašeho sdíleného hostingu objektivně pomalejší přístup k databázi (u VPS je vše „v normě“).
    Jednoduché SQL dotazy i na primární klíč nebo indexované položky trvají „neskutečně“ dlouho.
    Bylo by možné zlepšit vnitřní infrastrukturu tak, aby se snížila latence síťového provozu? Děkuji

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Priebežne optimalizujeme infraštruktúru, no zároveň je to jedna z vecí čo očakávame od novej architektúry.

  • Ivan
    Odpovedať
    Autor
    Ivan

    Ja sa pridávam k tým spokojným zákazníkom, zatiaľ nemám dôvod sa sťažovať. Technická podpora moje otázky zodpovedala, keď bolo treba čo-to poriešiť, poriešilo sa, prompte a bez váhania. Zatiaľ sa teda držím hesla „Let’s support WebSupport“.

  • Peter
    Odpovedať
    Autor
    Peter

    Fakt je ten ze skor napise nespokojny ako spokojny. Ja s WS randim uz asi 5-6 rok. Zazil som u vas super support ale aj horsi support. Verim ze to prekopete a bude to OK.
    Je myslim normalne ze ked sa tej prace nahromadi tak nastanu „turbulencie“, ale s chaldnou hlavou chalani robite to dost fajn:-)

  • Julo
    Odpovedať
    Autor
    Julo

    Ja som so sluzbami WS celkom spokojny. Mam u Vas hosting + viacero domen a obcasne vypadky mi az tak nevadia. Nie je to samozrejme dovod nic s tym nerobit, lebo keby niekedy v buducnosti potrebujem nasadit super mega bella tutti spolahlivu stranku … veru by som tuho rozmyslal ci to bude hosting u WS. Takze hore hlavu a doprace 🙂 … PS: tie poplatky za presmerovania domen sa mi tiez zdaju trochu drahe, a mozno aj zbytocne … no ale z niecoho zit musite, takze je to OK.

  • Ján Orol.
    Odpovedať
    Autor
    Ján Orol.

    Ok.