Prečo nás zákazníci milujú?


  • Zdieľať na Google+

Pre našich zákazníkov sme jednotkou vo veľa smeroch. Ale jednou z najdôležitejších je naša podpora a servis, ktorý im dodávame. Namiesto reklamných rečí, si pozrime fakty. Toto je týždenný report, ktorý mi dnes prišiel z Nicereply.com k nášmu fanatickému helpdesku.

Zo 101 hodnotení za posledný týždeň, bola spokojnosť 9.91 z 10.  Čiže naši zákazníci ľúbia náš helpdesk na 99,1% 🙂

 + malý bonus:

Jedna naša pracovníčka má už vyše 1000 hodnotení a jej priemer je 9,76 z 10.

 

Pre lepšie pochopenie pridávam aj menšiu ukážku v komentároch hodnotiacich zákazníkov:

Máte najlepší helpdesk nielen z firiem z vášho oboru, ale celkovo na Slovensku (Vrátane všetkých firiem, v ktorých som kedy pracoval). Viem o čom hovorím, buďte hrdí na svojich pracovníkov, ktorí riešia problémy tak promptne, že niekedy mám pocit že sa to tak rýchlo ani nedá.

 

Odpovedala mi Lenka Filipová, to je moja obľúbená speváčka, Ďakujem. 🙂

 

Dakujem, ze vidim a mozem zazit, ze sa to da aj inak (inak ako je v nasej krajine zlym zvykom)! Ostante aspon tak super ako ste 🙂


cakal som odpoved do 48 hodin, nie do 20 minutiek 😀 diky chalani – vedel som ze na websupport je spolahnutie aj v inych veciach ako hostingu 🙂

 

Klobuk dolu. Do 7 dni vyhoviet zakaznikovi na poziadavku o pridanie moznosti do webadmina, je bohovske. Klobuk dolu 🙂


Chlapi no nemam slov 🙂 ste super rychli !

 

Dakujem, ze ste mali so mnou strpenie dnes cely den 🙂


Děkuji za Vaši odpověd Váš přístup by si měli vzit jiné služby za příklad pro své podnikání.Ještě jednou děkuji za odpověd s pozdravem Kohlíček Ol.


Přístup se snahou vyřešit problém. Děkuji.

 

som rad, ze sa mozem v kazdej chvili bez prietahov obratit na Vas a teda ze veci funguju tak ako maju.

 


Michal Truban- CEO at WebSupport.sk
mail: truban@websupport.sk
twitter: @michal_truban
Michal Truban

Komentáre

  • Marcel
    Odpovedať
    Autor
    Marcel

    Mne sa paci, ze aj neznejsie pohlavie nieje vobec ani o kusek technicky horsie ako panske zastupenie 🙂

  • Brian
    Odpovedať
    Autor
    Brian

    „cakal som odpoved do 48 hodin, nie do 20 minutiek 😀 diky chalani – vedel som ze na websupport je spolahnutie aj v inych veciach ako hostingu :)“ … toto som necakal ze zaradite aj sem :)))) dikes a podotykam bola to nedela okolo 22.30

  • Martin I.
    Odpovedať
    Autor
    Martin I.

    Mirka Rackova je #1, klobuk dole a palec hore!

  • mato senkvicky
    Odpovedať
    Autor
    mato senkvicky

    9.91 z 10 nieje 99.91 ale 99.1%
    🙂

  • hezo
    Odpovedať
    Autor
    hezo

    okolo Vašej firmy je toľko energie, že si založím u Vás hosting len tak, pre radosť 🙂

    • Michal Truban
      Odpovedať
      Autor
      Michal Truban

      super. my vam potom tu radost nejako vratime 😉

  • Ján Nesho Jedinák
    Odpovedať
    Autor
    Ján Nesho Jedinák

    Websupport mi tolko x pomohol, ze keby som chcel davat za vsetku pomoc piva, tak si musim otvorit krcmu. 🙂 Najvacsim stastim pred rokmi ake som mal bolo, ze som sa spytal na BH irc kde kupit hosting a poradili mi websupport. Vtedy sa to vsetko zacalo 🙂 a bude to trvat az do mojej staroby a hadam aj dalsie generacie.

    Websupport helpdesk a celkovo ludi vo websupporte by som charakterizoval: Predstavte si 5 dveri a jedneho zolika. Vsetky tieto dvere predstavuju stupen narocnosti aby sa problemy cez ne dostali. Ak vam chce niekto uskodit prejde prvymi (stale mozte pouzit super zolika Websupport zolik), potom sa stane nahoda prejde druhymi (stale mozte pouzit super zolika Websupport zolik), tretie dvere to uz mate pruser(stale mozte pouzit super zolika Websupport zolik). Stvrte a piate dvere, to si myslite, ze sa neda prekonat no raz za zivot sa vam to stane. 🙂 ked ta pliaga prejde cez piate dvere je tam obrovsky mur s napisom Websupport. 🙂

    Pointa:
    Mate prakticky moznost zastavit problem vzdy pomocou Websupportu. No aj ked to dojde do uplnych krajnosti a extremov vzdy tu bude ten mur 🙂 Websupport, kde sa to skonci a vy si mozete vydychnut, pousmiat sa a povedat hadam ani neexistuje problem co by sa nedal vyriesit.

    WS Dakujem.

  • Buri
    Odpovedať
    Autor
    Buri

    Hehe aj môj respond na nice reply tam je 😀 Ja som dal tip na pridanie
    moznosti znefunkcnenia subdomeny admin.* na domene a oni spravili na vsetky (admin, webmail, mail…) a navyse to trvalo presne 7 DNI! a admin mi odpisal ze „Je to hotove!“ v Nedelu o 22:48 tusim 😀 Takze WS – NICE! díky

  • janof
    Odpovedať
    Autor
    janof

    Support sa paci aj mne, si pameram asi 4 roky dozadu ako mi stanojr spravil support okolo 2 rano ak si dobre pametam…inde by ma poslali s takou poziadavkou doprec :-)))

  • Mario Dian
    Odpovedať
    Autor
    Mario Dian

    Za nasu firmu mozem povedat, ze sme vcelku spokojni. Teda mali sme par problemov, ale vsetko sa riesilo promptne. Nasich klientov hostujeme uz len vyhradne u vas (pokym teda nechcu hostovat u seba na pofidernych serveroch).

    Dik 🙂

  • ilo
    Odpovedať
    Autor
    ilo

    Nemozem urobit nic ine, ako pridat sa k pochvalnym odam na Vasu spolocnost. V rekordne kratkom case mi vzdy pomohli vyriesit vsetky niekedy zvlastne poziadavky mojich zakaznikov. Nech sa dari.

  • Maroš Kováč
    Odpovedať
    Autor
    Maroš Kováč

    Ja sa takisto pripájam. Z helpdesku mi prišla odpoveď do 15 minút a niečo také rýchle sa mi za tie roky stalo len 2-krát…u WS! 🙂 Takisto sa chcem poďakovať aj Michalovi Trubanovi za jeho obrovskú ochotu a snahu pomôcť, keď to potrebujem. Ste naozaj super tím ľudí. Len tak ďalej!

    • Maroš Kováč
      Odpovedať
      Autor
      Maroš Kováč

      Ešte doplním, že 2-krát len preto, že vo WebSupporte všetko ide tak ako má a niekedy nemám prečo písať na helpdesk. 🙂 To aby sa zle nepochopilo… 🙂

  • Michal Kočiš
    Odpovedať
    Autor
    Michal Kočiš

    Pridávam sa aj ja k pochvale podpory. Live chat to ešte posunul na vyžšiu úroveň.

  • pvagner
    Odpovedať
    Autor
    pvagner

    to musí byť fajná partija ľudí. na tom vašom helpdesku.
    Ja tiež robím v podobnej brandži len že v menšom.
    Nepotrebujete kolegu?
    Dá sa robiť aj na diaľku alebo je potrebné byť v kancelárii?

  • Marecko
    Odpovedať
    Autor
    Marecko

    help desk som sice este nemal sancu vyuzit (zatial ficim bez problemov), ale Lenka Filipova je aj tak super 😉

    • Tomas
      Odpovedať
      Autor
      Tomas

      Moj Kolega v praci sa vola Peter Nagy 😉

  • Na navsteve vo WebSupporte – jadud's blog – On a mission to make the Internet a better place
    Odpovedať
    Autor
    Na navsteve vo WebSupporte – jadud's blog – On a mission to make the Internet a better place

    […] Najfanatickejsia podpora. Najvacsi registrator domen podla DNS. Charizmaticky a najpotetovanejsi CEO na Slovensku. Pytas sa co maju tieto tri veci spolocne? Menovatela – WebSupport.sk. […]

  • Jozef M.
    Odpovedať
    Autor
    Jozef M.

    Moje skusenosti su opacne. Mozno 50% komunikacie s WS helpdeskom bolo utrpenie. Mnozstvo nepresnosti, chyb(nemyslim gramatickych), evidentnych nezmyslov a dokonca protirecenia. Na prvykrat sa mi podarilo vybavit minimum veci. Kedze som asi jediny s takymito skusenostami(preco prave ja!?), dalo by sa povedat, ze by ich pricina mohla byt u mna.. ale prisaham, ze som vzdy vecny a slusny. inak som WS fanda, ale ta podpora.. brrr.

    • WebSupport
      Odpovedať
      Autor
      WebSupport WebSupport

      Snazime sa robit maximum, aby boli problemy zakaznikov co najskor vyriesene, ale sme ludia a robime chyby. Ak mate takuto skusenost, dajte nam feedback (cim konkretnejsi, tym lepsi), nech sa mozeme poucit a chyby neopakovat.