Vypustili sme do sveta verejnú betaverziu projektu Nicereply. Je to služba, ktorá umožní napríklad vašim zákazníkom hodnotiť kvalitu vašich emailových odpovedí. Poučte sa z hodnotení a vylepšite spôsob, ako komunikujete. V  betaverzii je možné zadarmo vyskúšať nástroj, ktorý nám pomohol vybudovať skvelú zákaznícku podporu.

Ako to funguje?:

  • vytvoríte si konto na nicereply.com
  • vytvoríte kontá svojim zamestnancom
  • pre každého dostanete link, ktorý vložíte do vašich mailov (signatúr, ticket systémov)
  • prijímateľ správy obdrží vašu odpoveď a má možnost ohodnotiť ju
  • potom už len stačí sledovať hodnotenia a štatistiky. Na ich základe vylepšovať svoje maily a maily svojich zamestnancov

Pre koho je Nicereply?

  • pre všetkých, ktorí používajú email a stoja o spätnú väzbu
  • helpdesk (Nicereply sa dá jednoducho prepojiť s každým ticket systémom)
  • pre ľudí s e-shopmi – tu je komunikácia veľmi dôležitá
  • dá sa použiť napr. aj na hodnotenie mailing listov, newsletterov a automatických mailov
  • kreativite sa medze nekladú a hodnotiaci link môžete využiť na čokoľvek. (napr. aj na ohodnotenie tohoto článku. Predstavte si že je to email, ohodnoťte nám ho: http://nicereply.com/websupport/Truban/666)

Prečo sme vytvorili Nicereply?

Hovorí sa že človek/firma by sa mal držať toho, v čom je dobrý, a nám okrem hostingu celkom dobre ide aj zákaznícka podpora. Hodnotenie emailov sme vyvinuli a dlho používali (ak ste s nami komunikovali, určite ste si hodnotiaci link v mailoch všimli). Zamestnanci jednoducho vybavovali emaily a zákazníci ich hodnotili. Už po pár dňoch sme mali jasnú predstavu o tom, s ktorými zamestnancami sú zákazníci najviac a najmenej spokojní. Takže preto – tento nástroj nám tak pomohol a prišiel nám taký parádny, že sme sa rozhodli s ním podeliť.

Budeme radi, ak nám novú službu pomôžete otestovať a napíšete nám váš názor na contact@nicereply.com.

Berte a vychutnavajte.

Komentáre