Websupport centrum podpory
  1. Báza znalostí
  2. E-mail
Vyhľadávam

E-mail

Komunikácia cez e-mail, nastavenie filtrov, preposielania alebo e-mailových klientov
  • Základné nastavenia

    Vytvorenie emailovej schránky, nastavenia automatickej odpovede, filtrov, aliasov a presmerovaní, kópií alebo zmena hesla
  • Pokročilé nastavenia

    Nastavenie MX, DKIM alebo SRV záznamov, prihlasovanie zo zahraničia,antispam alebo obnova emailov
  • Poštoví klienti

    Nastavenie webmailu, Outlooku, Thunderbidu a iných poštových klientov na PC alebo mobilných zariadeniach
  • Riešenie nedostupnosti

    Nemožnosť odosielať alebo prijímať emaily, chybové hlášky a ich rozlíšenie alebo zmazaný email
  • DKIM

    DKIM – autorizácia odosielaných e-mailov je na hostingu predvolene zapnutá. Overovaný je každý odoslaný e-mail. DKIM nastavenia Predvolene zapnuté DKIM...
  • Nedostupnosť šifrovaného pripojenia Thunderbird

    Od 30.11. evidujeme hlásenia nedostupnosti šifrovaných portov pri použití poštového klienta Thunderbird vo verziách 78.4.x a 78.5 a súčasne využívania...
  • Zjednodušená konfigurácia e-mailových aplikácií

    Všetky e-mailové schránky vytvorené pomocou webhostingu podporujú zjednodušenú konfiguráciu e-mailových aplikácií. Ak ju vaša aplikácia podporuje, stačí zadať e-mailovú adresu...
  • DMARC

    DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) je špecifikácia, ktorá umožňuje prepojiť dve technológie autentifikácie SPF a DKIM a informovať...
Predchádzajúca strana

Knowledge Base Articles

  • GNU Coreutils – výpis obsahu súborov
  • Vim – legenda medzi textovými editormi
  • Nástroje na prácu s textovými súbormi v linuxovom príkazom riadku
  • Kubernetes – 10. Helm
  • Kubernetes – 9. Services
© Websupport, s.r.o.
  • WebSupport.sk
  • Kontaktovať podporu