1. Báza znalostí
  2. Biznis mail – nastavenie e-mailového klienta v telefóne (Exchange)

Biznis mail – nastavenie e-mailového klienta v telefóne (Exchange)


Pre schránky s Biznis mailom je možné zdieľať nielen správy vo Vašej schránke, ale aj kalendár a kontakty. Pre tento druh zdieľania je nutné nastaviť pripojenie cez protokol Exchange.

Väčšina mobilných e-mailových klientov podporuje Exchange, napríklad aj mobilná aplikácia Gmail:

Automatické nastavenie

Ak je DNS správne nastavené na naše servery, nie je potrebné manuálne prihlasovanie sa – účet bude automaticky nájdený a pridaný.

Pre správne nastavenie stačí mať vo Rýchlych nastaveniach vo webadmine použité nastavenie – Websupport Mail. Ak nie je, stačí kliknú na tlačidlo Nastaviť a potvrdiť.


Potom stačí len vyplniť názov e-mailovej schránky a heslo, a behom niekoľkých minút sa nastavia všetky potrebné údaje a Vaša schránka sa synchronizuje so zariadením.

Podrobnejšie vysvetlenie nájdete v článku Zjednodušená konfigurácia e-mailu pre Outlook.

Manuálne nastavenie

Ak sa automatické načítavanie nepodarí, je možné zadať nastavenia ručne.

Pre ručné nastavenie budete potrebovať:
prihlasovacie meno = názov Vašej mailovej schránky ako napr.: info@mojadomena.sk
heslo ku schránke
port 443
zabezpečenie – SSL alebo SSL/TLS (podľa možnosti výberu vašej aplikácie)
URL adresu v tvare mailXX.mX.websupport.sk napr. mail44.m1.websupport.cz

URL k Exchange pripojeniu nájdete po prihlásení do Webmailu v riadku s adresou:

E-mail ste si úspešne nastavili vo svojom telefóne vrátane synchronizácie kontaktov a kalendára.

Aktualizované 6. júna 2024

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu