Preskočiť na obsah
Kategórie
Business Pre používateľov

Za pár večerov si vytvoril webku, ktorá sa ukázala ako kľúčový faktor v podnikaní

Sú hitom posledných rokov a stali sa obľúbenými spoločníkmi na výletoch.  Elektrobicykle známe ako e-biky. Netreba si ich kupovať, stačí zájsť do požičovne. A požičanie e-bikov si môžete dohodnúť aj online. Napríklad v požičovni Kambike.

Web je kľúčovým zdrojom informácií pre zákazníkov

Zakladateľ Matej Štepianský založil marketing svojej požičovne elektrických bicyklov na online kanáloch, preto vlastnú webstránku považuje za nutnosť. Web požičovne je podľa jeho slov kľúčovým zdrojom informácií pre zákazníkov. „Nájdu na nej všetky potrebné informácie o poskytovanej službe, presne vedia, čo si kúpia a za akých podmienok. Je to pre nich veľmi pohodlné, informácie nájdu bez toho, aby museli niekam volať alebo písať a potom čakať na odpoveď,“ vysvetľuje. 

Štepianský odporúča ostatným podnikateľom, aby si na webe dali naozaj záležať. „Je potrebné si uvedomiť, že to môže byť prvý kontakt potenciálneho klienta s produktom alebo službou. Ak nájde odfláknutý web s gramatickými chybami, nebude mať z toho dobrý pocit a pravdepodobne nakúpi u niekoho iného. Je to podobné, ako keď vojdete do reštaurácie a z kuchyne vybehne myš.“

Jednoduché a spoľahlivé riešenie pre vlastný web

Matej Štepianský využil na tvorbu webu nástroj Vlastná webstránka. Podľa jeho skúseností je práca s týmto nástrojom jednoduchá. Je však dôležité, aby mal podnikateľ, ktorý si chce webku vytvoriť, jasný obraz, ako by mala vyzerať.

Ako hovorí Matej, najprv si urobil základnú predstavu o tom, aký by mal byť účel jeho webu, čo by mal obsahovať a aký by mal byť jeho dizajn. „Vďaka Vlastnej webstránke bolo pomerne jednoduché pretaviť túto predstavu do funkčnej webstránky. Za konečným výsledkom bolo niekoľko večerov pri  počítači. Cenné rady k dizajnu mi tiež poskytol môj brat Filip, za čo mu patrí veľká vďaka“ dodáva.

Počas vytvárania stránky sa stretol aj s otázkami, s ktorými si sám nevedel poradiť. Tie mu pomohli vyriešiť na zákazníckej podpore. „Oceňujem rýchlu odozvu helpdesku WebSupportu. Keď som sa potreboval niečo spýtať, na emailovú otázku odpovedali veľmi rýchlo,“ pochvaľuje si.

Web, ktorý priláka nových zákazníkov

Webstránka Kambike.sk vás už úvodnou fotkou presvedčí, že prenájom elektrických bicyklov stojí za to. Lebo krásny pohľad na hory, predpokladáme, že zo sedadla e-bike, priam láka návštevníka webu, aby si jeden e-bicykel požičal.

Chválime investíciu do kvalitných tematických fotografií, ktoré sú doplnené stručným textom. Webka má dve podstránky a sú úplne postačujúce. Už na domovskej stránke sa dozviete všetko od popisu prenajímaných elektrických bicyklov, cenové balíčky za prenájom až po logistiku rezervácie. Pätička obsahuje potrebné kontaktné informácie a samozrejmosťou je aj prepojenie na profily na sociálnych sieťach.

Príjemným prekvapením je blog, kde sa dočítate rôzne užitočné informácie. Troma slovami by sme túto webstránku mohli charakterizovať ako: jednoduchú, prehľadnú a výstižnú!

Výsledný dojem z webu potvrdzuje, že Matej Štepianský si dal naozaj záležať. Vlastný web odporúča aj ostatným podnikateľom, nielen v segmente požičovní elektrobicyklov.

Do budúcnosti plánuje svoje podnikanie ďalej rozvíjať. Nevyhnutne to znamená, ako sám hovorí, aj rozvoj webstránky.

Vypočujte si na záver podcast o tom, ako podnikať v súčasnosti:

Autor: Elena Bročková

Rada číta a ešte radšej píše príbehy. Venuje sa PR, copywritingu a tvorbe komunikačných kampaní. Vo voľnom čase ju stretnete v prírode s paličkami v ruke (nordic walking), v kuchyni pri kváskovaní alebo s obľúbenou knihou v ruke. Motto: „Človek si občas musí poradiť sám.“ Agatha Christie

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *