Preskočiť na obsah
Kategórie
Podcasty

Kedy influencer marketing generuje leady a zvyšuje predaj?

Keď Jana v roku 2015 organizovala prvý ročník ankety BLOGER ROKA, cítila, že blogeri (neskôr influenceri) sa stanú súčasťou marketingu, PR a predaja nejednej slovenskej značky. Dnes je tento influencerský boom tak silný, že menej či viac známe tváre sú súčasťou marketingových kampaní a významne ovplyvňujú nielen budovanie značky, ale aj predaje.

Vedeli ste, že v roku 2019 bol napočúvanejší podcast zo všetkých Websupporťáckych práve ten o influencer marektingu? Chceli sme ho zopakovať v 2020, ale nestihli sme a tak bude naším prvým v roku 2021. Po vyše roku sa čo to zmenilo a niečo ostalo po starom. Vypočujte si, ako sa influencer marketing vyvíja, čo funguje a čo naopak nie, aké možnosti značky využívajú a čo by mohli a nerobia. Všetko dôležité nám priblížila Jana Malaga, špecialistka na influencer marketing z Content agency.

Diskusiu moderuje Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing z Content agency.

https://open.spotify.com/episode/7FlR4gMz3lEQma2eZamGwu

Vypočujte si podcast aj na ďalších platformách:
Spotify
SoundCloud
Podbean
iTunes
Google Podcast

Autor: Tím Websupport

Sme slobodná a otvorená firma. Robíme to, čo nás baví a chceme každou našou činnosťou posúvať štandardy vyššie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *