PODCAST: Ako zakomponovať do stratégie značky „influencer marketing“ (Jana Malaga)


Podcast s Kamilom Konkoľom (TITANS freelancers) a Janou Malagou (Content agency)

  • Zdieľať na Google+

Pojem influencer je čoraz častejšie vyhľadávaný na webe. Na Slovensku je gúglovaný v priemere 650-krát mesačne, pričom v Írsku, ktoré má na rozdiel od Slovenska oficiálny počet obyvateľov menší o 800 tisíc, je táto fráza v rôznych mutáciách vyhľadávaná až 10-násobne častejšie.

Dosiahol influencer marketing na Slovensku svoj zenit? Je potrebné venovať mu pozornosť? Funguje influencer marketing len v zahraničí, alebo aj u nás? Ako ho vpašovať do marketingovej stratégie? Koľko času a peňazí stoja spolupráce s influencermi?

Na tieto otázky odpovedala Jana Malaga, zakladateľka súťaže BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a majiteľka boutique content marketing house Content agency, Jana Malaga.

Kľúčovými témami boli I ako Influencer, R ako referenčný marketing a N ako natívny obsah.

Vypočujte si podcast aj na ďalších platformách:
Spotify
SoundCloud
Podbean
iTunes