Isto ste si predsavzali množstvo výziev, ktoré chcete v novom roku dosiahnuť. Rovnako dôležité však je, aby ste sa neustále vzdelávali a získavali nové podnety k vašim nápadom a komplexným ideám. Výrazným spôsobom k tomu dopomáhajú aj knihy. Či už tie fyzické, alebo audioknihy, ktoré môžu urýchliť celý proces „nasávania“ informácií. Pozrite si zoznam audiokníh, ktoré vám pomôžu vo vašom sebazdokonaľovaní.

Ekonomie dobra a zla

V autorovom podaní je ekonómia krásny humanitný odbor, ktorého korene a súvislosti idú oveľa hlbšie, než si dnes človek dokáže predstaviť. Kniha je ale niečím viac než sondou do dejín ekonomického myslenia. Ukazuje, koľko čerstvých a prekvapivo relevantných myšlienok môžeme v dedičstve starých civilizácií nájsť. A hlavne, ako presvedčivo sa s nimi dá ísť proti prúdu a kacírsky narušovať stereotypy, s ktorými dodnes pracujeme.

Stiahnite si audioknihu: http://audioteka.com/sk/audiobook/ekonomie-dobra-a-zla

The Brand Gap

Audiokniha je prvým a v podstate doteraz neprekonaným spracovaním komplexné teórie budovania značky. Zatiaľ čo väčšina kníh sa brandingom zaoberá buď len z pohľadu tvrdo racionálne-strategického, alebo naopak len z ťažko uchopiteľného pohľadu kreatívne-emočného, Brand Gap ukazuje spôsoby ako obchodnú stratégiu s dizajnom prepojiť a vytvoriť tak charizmatickú značku, ktorú budú zákazníci milovať a ktorá prinesie firme trvalo udržateľnú konkurenčnú výhodu.

Stiahnite si audioknihu: http://audioteka.com/sk/audiobook/the-brand-gap

Kradni ako umelec

Austin Kleon dospieva k múdremu záveru, že absolútna pôvodnosť je nedosiahnuteľný cieľ. Tvorba bude vždy krádež a umelec zberateľom zážitkov a vplyvov, ktorý však berie len to, čo naozaj miluje. V skutočnosti teda ide o to, ako kradnúť (tzn. tvoriť) so cťou: tak, aby sme napriek všetkému vypožičiavaniu priniesli niečo nové a mali z výsledku radosť.

Stiahnite si audioknihu: http://audioteka.com/sk/audiobook/krad-jako-umelec

„Ponoriť sa do knihy Kradni ako umelec je najlepšia investícia do vášho duševného rozvoja, akú by ste si mohli želať“ (The Atlantic)

Nastavení mysli

Za naším úspechom nestoja iba schopnosti a talent, ale predovšetkým náš prístup k nim: tzv. nastavenie mysle. To môže byť buď fixné, alebo rastové. V prvom prípade chápeme schopnosti ľudí (a teda aj seba) ako viac-menej dané, čo nás odrádza od prijímania výziev, pretože „na to nemáme“ a pretože sa obávame „prezradenia“ našej neschopnosti. Zle prijímame kritiku, stagnujeme. Rastovo mysliaci človek naopak verí v silu zlepšovania sa. Kritiku, ale aj neúspechy chápe ako cestu k majstrovstvu.

Stiahnite si audioknihu: http://audioteka.com/sk/audiobook/nastaveni-mysli

Pište jako copywriter

Ak chcete mať úspešný web, zaistite mu lákavý obsah. Prostredníctvom tejto audioknihy budete o praktickom copywritingu vedieť viac ako 95% vašej konkurencie. Doslova jeho kúzlu prepadnete.

Zistíte dôležitosť sloganov, headlinov, výziev k akcii a mnohých ďalších textov na vašom webe. Na ich umiestnenie, výstižnosť a prekvapivosť. Dozviete sa, ako si dať na web naozajstný magnet, ktorý návštevníkov zaujme.

Stiahnite si audioknihu: http://audioteka.com/sk/audiobook/piste-jako-copywriter

Článok vznikol v spolupráci s portálom audioteka.com

Komentáre