Preskočiť na obsah
Kategórie
Ostatné Zákulisie

Ako helpdesk vie, aké je vonku počasie?

Aj vo WebSupporte máme pekelné leto. Všade klíma naplno a zbožné prianie v hlavách fajčiarov, aby na tom balkóne bol niekedy tieň… Koniec júla naznačuje, že polovica leta je za nami. Pre nás na helpdesku to znamená polčas obdobia, kedy máme toho na riešenie trochu menej a môžeme sa venovať aj nápadom na tunovanie nášho systému.

V bežný pracovný deň sme v práci piati v 8-hodinových smenách. Požiadavky klientov riešime prakticky nonstop a aj napriek tomu sú chvíle, kedy nestíhame. Každý z nás má 10 ticketov, zvonia telefóny, blikajú chaty a makáme na 110%, aby sme si udržali štandard rýchlosti a kvality odpovede, na ktoré sú klienti zvyknutí. V takéto dni je nápor približne medzi 9:00 -18:00, neskôr to poľaví a do večera prichádzaju tickety priebežne.

Príchodom leta štandardne klesá počet hektických dní. Dni, kedy sa nestíhame popri množstve práce pomaly ani najesť striedajú dni, kedy si môžeme dovoliť vyslať člena tímu po nanuky do obchodu alebo si ísť pokecať s kolegami bez toho, aby sme mali zlý pocit, že ostatní robia za nás.

Aj preto my na helpdesku presne vieme, kedy je štátny sviatok, predĺžený víkend či školské prázdniny – dokonca aj to, aké má byť cez víkend počasie. Presne vieme, kedy sú tri hodiny a veľa ludí je v tom čase už niekde pri vode. Je to skoro ako v bežný piatok, keď je najviac práce pred 14:00 a potom už všetci cestujú domov, na chaty alebo si povedali, že víkend sa už začal.

V číslach to vychádza približne o 11% menej requestov v júni v porovnaní s májom.
Ak porovnáme január ako najsilneší mesiac v tomto roku s aktuálnym letným mesiacom, rozdiel v počte požiadaviek je až 40%.

Hotoutsidecorn

Z dlhodobého pozorovania usudzujeme, že ľuďom veľké teplá a voľné dni jednoducho prospievajú. Je to evidentné – či už z počtu, ale aj zložitosti požiadaviek našich klientov.

Do druhej polovice “prázdnin” vám prajeme veľa pohody, oddychu a príjemných chvíľ aj mimo online sveta!

PS: Hľadáme nové posily, aby sme v septembri klientské požiadavky riešili ešte efektívnejšie.

Autor: Tatiana Nagyová

Je jednou z prvých zamestnankýň WebSupportu a oporou zákazníckej podpory. Aktuálne si "užíva" materskú dovolenku a vychováva mladého "websuporťáka" ;)

Jedna odpoveď na “Ako helpdesk vie, aké je vonku počasie?”

Z toho by mohla být zajímavá infografika 😉

Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *