Kategórie
Tipy a triky Zákulisie

Ako meria helpdesk spokojnosť zákazníkov

Doba sa mení a spolu s ňou sa menia aj nároky a požiadavky klientov. Nie je tajomstvom, že sociálne siete v nemalej miere vplývajú na výsledky Vašej firmy a budovanie brandu. Keď ste neuspokojili zákazníka v časoch, keď nebol Twitter a Facebook, impact bol tak niekoľko desiatok ľudí.

Kategórie
Novinky Technológie Zákulisie

Ako sme postavili nový WebSupport za 3 hodiny

V piatok 20. septembra sme boli svedkami zaujímavej udalosti, kedy sme sa snažili o vygenerovanie celej novej infraštruktúry, pomocou nástrojov konfiguračného manažmentu na novom hárdveri.

Kategórie
Ostatné Tipy a triky Zákulisie

O víťazstve rozhoduje najslabší článok

Keď sme ako chalani hrávali futbal, pri rozlosovaní hráčov do tímu na konci ostal vždy najslabší hráč (presne ako v tuctovej americkej rozprávke). Ak sme hrali iba pre zábavu, žiaden problém. Ale keď bola v hre nejaká stávka, vždy som bol radšej, keď šiel k súperovi a ich bolo 7 a nás iba 5. A […]

Kategórie
Technológie Tipy a triky

Efektívne na MySQL, časť druhá

Dnes by sme vám radi priniesli pokračovanie nášho minulého článku Efektívne na MySQL. V tejto druhej časti sa budeme venovať použitiu subquery, ktorý je niekedy dobrou alternatívou k JOIN. Práve nevhodné použitie subquery môže niekedy veľmi ovplyvniť načítavanie dát z vašej databázy.

Kategórie
Novinky Technológie Zákulisie

Ako pokračujeme s novou architektúrou

Ubehlo približne 11 mesiacov, odkedy sme započali zatiaľ náš najkomplexnejší projekt kompletnej reorganizácie celého IT. Veríme, že v niektorom z nasledujúcich blogov sa dostaneme k detailom dizajnu a samotnej histórii tohto projektu. Dnes sa však zameriame na aktuálny stav.