Nespárovaná platba

Uhrádzali ste faktúru už 3-4 dni dozadu a stále ste neobdržali ostrú faktúru? Je možné, že vaša platba nebola spárovaná.

Pri platbe prevodom na účet je platba spracovaná iba počas pracovných dní – preto ak ste úhradu vykonali v piatok, môže platba doraziť až v pondelok.

Skontrolujte pri vašej platbe:

1. Číslo nášho účtu
2. Sumu
3. Variabilný symbol

Náš systém spáruje platbu s predfaktúrou na základe variabilného symbolu. Ak ste ho zabudli definovať, kontaktujte našu podporu.

Ak bola faktúra uhradená po splatnosti, je možné, že bola zo systému zmazaná. Zmazaná faktúra nebude spárovaná s platbou ani v prípade, že zadáte správny varibilný symbol. Skontrolujte dostupnosť predfaktúry priamo cez admin.websupport.sk v sekcii Faktúry.

Platbu poštovou poukážkou nepodporujeme. Ak ste predfaktúru uhradili týmto spôsobom, môže spárovanie trvať viac než 14 dní, čím môže prísť k deaktivácii vašich služieb.

Skontrolovali ste všetko a neodhalili problém? Zašlite nám potvrdenie o platbe na helpdesk@websupport.sk a Vašu platbu preveríme.

Aktualizované 28. júla 2020

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu