Webmail

Návod vhodný pre začiatočníkov

Webmail je predvolený e-mailový klient pre Websupport fungujúci priamo v prehliadači, ktorý umožňuje prístup k e-mailom bez nutnosti inštalácie alebo nastavenia aplikácie.

Ak používate naše mailové servery, tak máte možnosť použiť tohto webového poštového klienta. V prípade, že už u nás máte vytvorenú mailovú schránku, tak sa vďaka nemu viete dostať k Vašim e-mailom priamo z ľubovoľného webového prehliadača. Pre prihlásenie Vám bude stačiť názov e-mailovej schránky a heslo

Prihlásenie sa do webmailu

Cez adresu webmailu mail.websupport.sk

  • Do panelu adresa v rámci prehliadača zadajte mail.websupport.sk
  • Pre prihlásenie sa do e-mailovej schránky použite celú e-mailovú adresu vo tvare (nieco@vasadomena.sk) a heslo danej e-mailovej schránke.

Webové rozhranie služby webmail


Cez adresu domény ako je mail.mojadomena.sk

Ak sa prihlasujete do webmailu cez pod názvom domény ako je napríklad mail.mojadomena.sk, odporúčame Vám si aktualizovať DNS záznamy pre webmail na naše aktuálne a to priamo cez Webadmin rozhranie.

1) Ak NS záznamy smerujú na nás, stačí si vo Webadmine a v kategórii DNS pod kategóriou Rýchle nastavenia aktualizovať tieto záznamy kliknutím na tlačidlo Websupport Webmail/imap/pop3/smtp a upraviť si A záznam pre webmail na správny mailový server.

2) Ak NS záznamy nesmerujú na nás, odporúčame Vám si podľa kroku číslo 1 aktualizovať A záznamy pre webmail na nás a následne si tento záznam zadať do DNS zóny u iného poskytovateľa.

Postupne vypíname staršie mailové servery a ak si prajete naďalej využívať tento typ odkazu pre webmail, je potrebné si A záznamy aktualizovať na naše aktuálne.

V prípade nesprávneho nastavenia DNS záznamov sa Vám zobrazí táto chybová hláška:

Predvolene je toto nastavenie zadané v rámci kategórie web, rovnako je možnosť si vytvoriť aj vlastnú „skratku“ k webmailu a to vo webadmine. V rámci kategórie web, obrázok uvedený nižšie.


Poznámka

Prihlásenie do webmailu je ten najrýchlejší spôsob overenia hesla a rovnako aj funkčnosti mailových serverov v prípade, že testujete aj iného poštového klienta ako napríklad Outlook a nefunguje Vám odlišný poštový klient.


Poznámka

Ak sa nachádzate v zahraničí a máte problém s prihlásením sa do e-mailovej schránky v rámci webmailu, skontrolujte si Vaše nastavenia geo ochrany v tomto návode.

Aktualizované 27. novembra 2025
Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu