Pre sychnronizáciu medzi Biznis Mailom a MS Outlook bude potrebné si najskôr nainštalovať plugin OutlookSync.
OutlookSync Vám dovolí používať Váš email v prostredí Outlooku spolu so sychronizáciou pre jednotlivé schránky.
Odkaz na stiahnutie:
https://businessmail.hdtools.sk/outlook-sync-14.0.0.exe
Odporúčame používať pre Outlook s dátumom vydania novším ako September 2023.
aktualizovaná verzia súboru:
https://businessmail.hdtools.sk/outlook-sync-14.0.0.updated.exe
Táto nová verzia dodatočne opravuje niektoré chyby z predchádzajúcej verzie outlook-sync-14.0.0.exe. Odporúčame používať pre Outlook s dátumom vydania verzie skorším ako September 2023.
Podporovaní emailoví klienti:
Microsoft Outlook 2016 alebo novšia verzia na OS Windows 10/11 (Okrem spustenia cez terminalový server)
Nepodporovaní emailoví klienti:
Microsoft Outlook 2013 alebo staršie, vrátene Microsoft Outlook pre macOS
Postup pre inštaláciu OutlookSync:
1. Na uvedenom linku vyššie si stiahnete inštaláciu daného pluginu.
2. Kliknete na stiahnutý súbor a následne sa spustí inštalácia, je potrebné si vybrať jazyk a odsúhlasiť podmienky.
3. Následne zadávate meno svojej schránky a taktiež jej heslo. Ako tretiu možnosť si pomenujete názov profilu ktorý sa Vám bude zobrazovať, toto meno je ľubovoľné.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2023/04/image.png)
4. Ak inštalátor nevyhľadá automaticky Vaše nastavenia, prejdete na manuálnu inštaláciu. Ak inštalátor nevyhľadá automaticky Vaše nastavenia, prejdete na manuálnu inštaláciu, kde si opäť nastavíte názov profilu, zadáte Váš email a nastavíte zobrazované meno.
5. Ďalším krokom je nastavenie servera pre prichádzajúcu poštu kde zadávate následovne údaje:
Meno: názov Vašej schránky
Heslo: heslo k Vašej schránky
Hostiteľ: Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
Port: 993 (SSL)
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2023/04/image-1.png)
6. V tomto kroku nastavíme server pre odchádzajúcu poštu, kde je najskôr potrebné odkliknúť políčko „použiť rovnaké ako“ a následne zadať potrebné údaje:
Meno: Ponecháte rovnaké (názov Vašej schránky)
Heslo: Ponecháte rovnaké (heslo k Vašej schránke)
Hostiteľ: Server odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
Port: 465 (SSL)
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2023/04/image-2.png)
7. Kliknutím na Dokončiť sa proces inštalácia automaticky dokončí a zároveň sa spustí MS Outlook, kde prebehne automatická synchronizácia s našim serverom.