1. Báza znalostí
  2. Začíname
  3. Udržujte svoje údaje aktuálne 
  1. Báza znalostí
  2. Užitočné návody
  3. Udržujte svoje údaje aktuálne 

Udržujte svoje údaje aktuálne 

Návod vhodný pre začiatočníkov

Pre overenie zákazníka používame 3 metódy: overenie mailom, telefónnym číslom alebo prihlásením do WebAdminu, preto je potrebné mať svoje údaje vždy aktuálne. V článku sa dozviete ako upraviť kontaktné aj fakturačné údaje a tiež čo robiť v prípade, že prístup ku kontaktným údajom nemáte.


Nastavenie telefónneho čísla / emailu

1. Prihláste sa do Webadminu (admin.websupport.sk)
2. Kliknite vpravo hore na svoj názov účtu
3. Následne „Osobné nastavenia“
4. V atribútoch užívateľa môžete vykonať zmenu

Telefónne číslo môže byť uvedené len jedno, emailových adries väčší počet, stačí ich oddeliť čiarkou.Odporúčame nastaviť minimálne 2 mailové adresy, kde aspoň jednu z nich kontrolujete pravidelne. Druhá mailová schránka bude slúžiť ako záložná.

Informácia

Odporúčame nastaviť minimálne 2 mailové adresy, kde aspoň jednu z nich kontrolujete pravidelne. Druhá mailová schránka bude slúžiť ako záložná.

Nastavenie fakturačných údajov

1. Prihláste sa do Webadminu (admin.websupport.sk)
2. Kliknite vpravo hore na svoj názov účtu
3. Následne Fakturačné profily
4. V tejto sekcii vidíte už vytvorené fakturačné profily. Kliknutím na upraviť zmeníte údaje na nové, prípadne môžete vytvoriť nový profil.

Čo ak nemám prístup k telefónnemu číslu, emailu ani do Webadminu?

Kontaktujte prosím náš helpdesk mailom na helpdesk@websupport.sk alebo na čísle 02 20 60 80 80

Aktualizované 16. januára 2019

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať: