Autorizovaná požiadavka

Potrebujete pomôcť s nastavením služby? Máte nejaké otázky? Je niekoľko možností, ako nás najlepšie kontaktovať.

Autorizovaná požiadavka

Priamo z rozhrania Webadminu máte možnosť nám odoslať správu – autorizovanú požiadavku. Do požiadavky môžete špecifikovať akúkoľvek požiadavku, ktorú následne spracujeme.

Akonáhle odošlete správu týmto spôsobom, máme 100% istotu, že komunikujeme s osobou oprávnenou požadovať potrebné zmeny, ktoré vykonáme. Akonáhle bude požiadavka spracovaná, vyrozumieme Vás na uvedený email.

Ako autorizovanú požiadavku zaslať?

  1. Prihláste sa do Webadminu
  2. Prejdite do sekcie Kontakt v hornej lište
  3. Vyplňte požiadavku a kliknutím na Poslať autorizovanú požiadavku ju odošlite

Autorizovaný chat, telefón alebo e-mail

Vďaka autorizovanej požiadavke nás môžete kontaktovať kedykoľvek – 24/7 a odpovieme Vám čím najskôr keď budeme online. V prípade, že by však bolo nutné niečo riešiť urýchlene, môžu Vám viac pomôcť možnosti chatu, ktorý môžete začať aj z WebAdminu, čím budete autorizovaný.

Tiež nás môžete kontaktovať telefonicky. Pokiaľ to bude z čísla previazaného s účtom, jedná sa tiež o autorizovanú konverzáciu.

Možnosť chatu, naše telefónne číslo alebo e-mail nájdete aj vo WebAdmine:

  1. Prihláste sa do Webadminu
  2. Kliknite na Podpora vpravo hore
  3. Vyberte tlačidlo Chatu pre zahájenie konverzácie cez chat (alebo zatelefonujte na tel. číslo príp. napíšte na e-mail)
Aktualizované 17. augusta 2022

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu