V tomto článku sa dozviete, ako funguje u WebSupport fakturácia, ako zasielame faktúry, aká je ich splatnosť a aký je sled udalostí po vygenerovaní predfaktúry.
Predfaktúry za služby sa generujú automaticky 14 dní pred exspiráciou služby a posielajú sa e-mailom na adresu uvedenú v užívateľskom profile. Tento email je nazývaný aj kontaktný email. V rámci systému je možné si zadefinovať aj zvlášť fakturačný profil pre konkrétnu službu a zvoliť si fakturačný email podľa nasledujúceho návodu.
Dva týždne pred koncom platnosti služby vám je vygenerovaná predfaktúra so splatnosťou 7 dní. V prípade, že ju zabudnete uhradiť, týždeň pred vypršaním služby vám príde upozornenie, že predfaktúra je po splatnosti. Ak na upozornenie nezareagujete do jedného týždňa, službu vám deaktivujeme. V tomto stave sa dá ešte bez problémov aktivovať späť. Ak však ani týždeň po deaktivovaní nezaevidujeme vašu platbu, na kontaktný email vám príde oznam o spustení procesu mazania služieb, a služby budú zmazané.
Po zmazaní služieb je možné po dobu 14 dní obnoviť dáta za poplatok 10 €. Po ich uplynutí budú dáta nenávratne zmazané.
- Vygenerovanie predfaktúry
- Predfaktúra po splatnosti
- Deaktivácia služieb
- Vypnutie služieb
E-mail s predfaktúrou splatnou 7 dní. Službu je vhodné uhradiť skôr, nakoľko v prípade ak by vznikol problém so spárovaním platby, chod vašej služby by nebol ohrozený. Faktúra príde e-mailom hneď po zaplatení, nájdete ju aj vo WebAdmine.
E-mail s upozornením a predfaktúrou. Služby sú stále aktívne avšak o 7 dní vyprší ich platnosť a stanú sa nefunkčnými.
Stav, kedy je vaša doména aktuálne už nefunkčná a nie je možné ju zobraziť v prehliadači ani príjmať/odosielať emaily. Úhradu vám odporúčame realizovať priamo online cez Webadmin, po prijatí platby sú vaše služby plne funkčné do 24 hodín.
V prípade ak neevidujeme úhradu za hostingovú službu aj táto je v rámci systému deaktivovaná. Opäť odporúčame úhradu realizovať obratom vo Webadmine.