1. Báza znalostí
  2. Platby a fakturácia
  3. Systém posielania faktúr

Systém posielania faktúr

Ako funguje u WebSupport fakturácia, ako zasielame faktúry, aké je ich splatnosť a aký je sled udalostí po vygenerovaní predfaktúry sa dozviete v tomto článku.


Predfaktúry za služby sa generujú automaticky a posielajú sa e-mailom na adresu uvedenú v užívateľskom profile. Tento email je nazývaný aj ako kontaktný email. V rámci systému je možné si zadefinovať aj zvlášť fakturačný profil pre konkrétnu službu a zvoliť si fakturačný email podľa nasledujúceho návodu.

Dva týždne pred koncom platnosti služby vám je vygenerovaná predfaktúra so splatnosťou 7 dní. V prípade, že ju zabudnete uhradiť, týždeň pred vypršaním služby vám príde upomienka. Ak na upomienku nezareagujete do jedného týždňa, službu vám deaktivujeme. V tomto stave sa dá ešte bez problémov aktivovať späť. Ak však ani týždeň po deaktivovaní nezaevidujeme vašu platbu, vaše služby budú bez ďalšieho upozornenia zrušené a údaje nenávratne zmazané.

E-mail s predfaktúrou splatnou 7 dní. Službu je vhodné uhradiť skôr, nakoľko v prípade ak by vznikol problém so spárovaním platby, chod vašej služby by nebol ohrozený. Faktúra príde e-mailom hneď po zaplatení, nájdete ju aj vo WebAdmine.

E-mail s upomienkou a predfaktúrou. Služby sú stále aktívne avšak o 7 dní vyprší ich platnosť a stanú sa nefunkčnými.

Stav, kedy je vaša doména aktuálne už nefunkčná a nie je možné ju zobraziť v prehliadači ani príjmať/odosielať emaily. Úhradu vám odporúčame realizovať priamo online cez Webadmin, po prijatí platby sú vaše služby plne funkčné do 24 hodín.

Definitívne zmazanie služieb

V prípade ak úhradu nezrealizujete do 14 dní odo dňa expirácie služby, vaše služby budú spod vášho konta nenávratne zmazané.

Aktualizované 10. januára 2019

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať: