E-mailové filtre

Návod vhodný pre začiatočníkov

Rozhranie Roundcube ponúka možnosť vytvoriť kvalitné poštové filtre pre vašu emailovú schránku. Filtre nástroj spája do tzv. súpravy filtrov, ktorú je možne stiahnuť a použiť aj pod inou schránkou. Nájdete tu možnosť automatickej odpovede, SPAM filtra a pod.


1. Prihláste sa na stránke posta.websupport.sk.

2. Kliknite na „Nastavenia“, v pravom hornom rohu.

3. V ľavom menu vyberte položku „Filtre“.

Táto stránka je rozdelená na časti Súpravu filtrov(A) a samotné Filtre(B), obe tieto časti obsahujú možnosť pridať, +.

Ak ste v minulosti vytvorili nejaké filtre tie budú dostupné v súprave filtrov s názvom managesieve, preto neodporúčame vymazať túto súpravu.

UKÁŽKY FILTROV

1. Automatická odpoveď

Ak chcete nastaviť filter pre automatickú odpoveď, ak ste napríklad na dovolenke, stačí vytvoriť rovnaký filter ako na obrázku nižšie.

Vyplníte Názov filtra(A), Pre prichádzajúcu poštu zvolíte možnosť všetky správy(B). V časti, …vykonať tieto akcie zvolíte možnosťOdpovedať správou(C), tiež vyplňte, prosím, Telo správy a Predmet správy. Ako posledné stačí kliknúť na Uložiť(D).

Takto vytvorený filter odošle požadovanú odpoveď na každý novo prijatý email.

2. Antispam filter

V prípade zaspamovanej emailovej schránky stačí nastaviť rovnaký filter ako vidíte nižšie.

Vyplníte Názov filtra(A), Pre prichádzajúcu poštu zvolíte možnosť vyhovujúca ľubovoľnému z nasledujúcich pravidiel (predvolené). Ako podmienku stačí nastaviť Predmetobsahuje[SPAM](B).V časti, …vykonať tieto akcie zvolíte možnosť Presunúť spávu do – nevyžiadaná pošta(C), prípadne inú akciu ktorú chcete vykonať. Ako posledné stačí kliknúť na Uložiť(D).

Celý postup je uvedený v tomto návode – kliknite sem


Aktualizované 9. októbra 2019

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať: