Antispamový filter

Spamové emaily sú rozhodne nepríjemnou záležitosťou. Denne tvorí SPAM cca až 40 % všetkej odoslanej pošty na svete, preto je voči nevyžiadanej pošte potrebné „bojovať“. Pomocou pár jednoduchých nastavení u nás obmedzíte nevyžiadanú poštu na minimum, resp. ju odfiltrujete do príslušného priečinku Nevyžiadaná pošta.

Náš antispamový filter veľkú časť takýchto emailov označí v predmete ako [SPAM] + predmet emailu. Prvou pomocou je nastaviť antispamový filter cez Webadmin (admin.websupport.sk) alebo cez systém Roundcube – posta.websupport.skObe nastavenia su rovnocenne.

Novo vytvorené emailové schránky majú tento antispamový filter nastavený automaticky.

Nastavenie cez Webadmin

Pre nastavenie staci dodrzat zoápr krokov:

1. Prihláste sa na admin.websupport.sk
2. V službách vyhľadajte vašu doménu a kliknite na ňu.
3. Pri mailovej schránke kliknite na Nastavenia -> Poštové filtre
4. Zapnete základný antispam filter tlačidlom aktivovať:


Nastavenie určite zvládnete aj cez Roundcube v rámci 4 krokov:

  • Prihláste sa do svojej e-mailovej schránky cez stránku posta.websupport.sk svojou emailovou adresou a príslušným heslom
  • Prejdite do sekcie „Nastavenia“ (vpravo hore)
  • Kliknite na sekciu Filtre, následne v podsekcii Filtre kliknite na tlačidlo „+“
  • Vyplňte antispamový filter spôsobom vyznačeným nižšie (názov filtra môže byť ľubovoľný)

Prípadne môžete postupovať podľa tohto videonávodu:


Ak je množstvo nevyžiadanej pošty aj napriek postupu vyššie neúnosné, žvážte nastavenia domény aj podľa tohto návodu – kliknite sem.

Aktualizované 25. marca 2019

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať: