1. Báza znalostí
  2. Platby a fakturácia
  3. Systém posielania faktúr

Systém posielania faktúr

V tomto článku sa dozviete, ako funguje vo WebSupporte fakturácia, ako zasielame faktúry, aká je ich splatnosť a aký je sled udalostí po vygenerovaní predfaktúry.


Predfaktúry za služby sa generujú automaticky 28 dní pred deaktiváciou služby a posielajú sa e-mailom na adresu uvedenú v používateľskom profile. Tento email je nazývaný aj kontaktný email. V rámci systému je možné si zadefinovať aj zvlášť fakturačný profil pre konkrétnu službu a zvoliť si fakturačný email podľa nasledujúceho návodu.

Udržujte váš kontaktný a / alebo fakturačný email aktuálne. Ak sa vám o účtovníctvo stará iná osoba, uistite sa že jej budú faktúry doručené na správnu adresu uvedenú vo fakturačnom profile.

28. dní pred koncom platnosti služby vám je vygenerovaná predfaktúra so splatnosťou 14 dní. V prípade, že ju zabudnete uhradiť, týždeň pred vypršaním služby vám príde upozornenie, že predfaktúra je po splatnosti. Ak na upozornenie nezareagujete do jedného týždňa, službu vám deaktivujeme. V tomto stave sa dá ešte bez problémov aktivovať späť. Ak však ani týždeň po deaktivovaní nezaevidujeme vašu platbu, na kontaktný email vám príde oznam o spustení procesu mazania služieb, a služby budú zmazané.

Po zmazaní služieb je možné po dobu 14 dní obnoviť dáta za poplatok 10 €. Po ich uplynutí budú dáta nenávratne zmazané.

  • 28 dní pred deaktiváciou – E-mail s predfaktúrou splatnou 14 dní. Službu je vhodné uhradiť skôr, nakoľko v prípade ak by vznikol problém so spárovaním platby, chod vašej služby by nebol ohrozený. Faktúra príde e-mailom hneď po zaplatení, nájdete ju aj vo WebAdmine.
  • 14 dní pred deaktiváciou – predfaktúra v dátume splatnosti. Služby sú stále aktívne avšak o 14 dní vyprší ich platnosť a stanú sa nefunkčnými.
  • Deaktivácia služieb – Stav, kedy je vaša doména aktuálne už nefunkčná a nie je možné ju zobraziť v prehliadači ani príjmať/odosielať emaily. Úhradu vám odporúčame realizovať priamo online cez Webadmin, po prijatí platby sú vaše služby plne funkčné do 24 hodín.
  • 7 dní po deaktivácii – V prípade ak úhradu nezrealizujete do 7 dní odo dňa deaktivácie služby, vaše služby budú spod vášho konta zmazané. Ich obnova je možná iba počas nasledujúcich 14 dní za poplatok 10 €.
Aktualizované 17. augusta 2022

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu