1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Poštoví klienti
  4. Outlook
  5. Nastavenie pošty v Outlooku pre Android

Nastavenie pošty v Outlooku pre Android

Pred pridaním schránky odporúčame na schránke deaktivovať GeoIP ochranu pomocou tohto postupu.

  1. Pripravte si aktuálne heslo a názov schránky (v tvare nieco@domena.sk). Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na mail.websupport.sk.
  2. Stiahneme si Microsoft Outlook z Google play
  3. Spustíte si aplikáciu Outlook a kliknete na “Pridať konto”
  1. Zadáte vašu emailovú adresu a kliknete na “Pokračovať”
  1. Zadáte heslo potvrdíte kliknutím na fajku vpravo hore.
  2. Automaticky to vyhľadá potrebné servery. V prípade že by ich nenašlo nastavíme ich manuálne takto:
    1. Server prichádzajúcej pošty – Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
    2. Server odchádzajúcej pošty – Server odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.

Gratulujeme! Pokiaľ vidíte Vaše e-maily v schránke, tak je e-mailový klient nastavený správne.

Aktualizované 28. augusta 2023

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu