Manuálne nastavenie
1. Otvorte si mailového klienta outlook 2016 a kliknite hore vľavo na tlačidlo Súbor.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/01-1.jpg)
2. Kliknite na tlačidlo Nastavenie konta.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/02.jpg)
3. Na nasledujucej obrazovke kliknite na tlačidlo Nové.
4. Zvoľte možnosť Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/04.jpg)
5. Zvoľte si vytvorenie konta POP alebo IMAP.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/05.jpg)
6. Vyplňte potrebné údaje:
Vaše meno – Meno, ktoré sa bude zobrazovať prijímateľom Vašich správ
Typ konta – POP3 alebo IMAP, rozdielnosti medzi protokolmi sú popísané v článku Poštové protokoly POP3 a IMAP
Server pricházajúcej pošty:
IMAP
Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
POP3
Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
Server odchádzajúcej pošty:
SMTP
Server odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/imap_01.jpg)
7. Upravte nastavenia v sekcii Ďalšie nastavenia – na karte server odosielanej pošte zaškrtnite položku „Server odosielanej pošty vyžaduje overenie“.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/pop3_03.jpg)
8. Upravte nastavenia portov na karte Spresnenie.
POP3
použite port 995.
IMAP
použite port 993.
SMTP
použite port 465.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2020/09/outlook2016.png)