1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Poštoví klienti
  4. Outlook
  5. Nastavenie pošty v Microsoft 365 Outlook

Nastavenie pošty v Microsoft 365 Outlook

Pred pridaním schránky odporúčame na schránke deaktivovať GeoIP ochranu pomocou tohto postupu.

  1. Na nastavenie e-mailovej adresy v ľubovolnom e-mailovom klientovi potrebujete poznať svoju e-mailovú adresu a heslo účtu. Svoje prihlasovacie údaje si môžete otestovať na mail.websupport.sk
  2. Ak sa viete prihlásiť na webmail, otvorte svojho poštového klienta Outlook.
  3. Zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na Pokračovať
  4. Zvoľte typ účtu IMAP alebo POP
Odporúčame vypnúť nastavenie Synchronizovať so službou Microsoft Cloud, nakoľko v niektorých prípadoch môže prísť ku problémom s pripojením na naše mailové servery z aplikácie Outlook.

5. Vyplňte nastavenia servera nasledujúcimi údajmi:

Server prichádzajúcej pošty:

  • Server: Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
  • Port: 993 (príp. 995 pre pop)
  • Zabezpečenie: SSL/TLS

Meno Používateľa: vaša e-mailová adresa

Server odchádzajúcej pošty:

  • Server: Server odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
  • Port: 465
  • Zabezpečenie: SSL/TL

Kliknite na tlačidlo Pridať konto.


Kliknite na tlačidlo Pripojiť.

Aktualizované 2. júla 2024

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu