1. Báza znalostí
  2. E-mail
  3. Poštoví klienti
  4. Outlook
  5. Nastavenie pošty v Outlooku pre Android

Nastavenie pošty v Outlooku pre Android

Pred pridaním schránky odporúčame na schránke deaktivovať GeoIP ochranu pomocou tohto postupu.

  1. Pripravte si aktuálne heslo a názov e-mailovej schránky, ktorú si chcete pridať do Outlooku (v tvare nieco@mojadomena.sk).
    Ich správnosť si najjednoduchšie overíte prihlásením sa na mail.websupport.sk.
  2. Stiahnite si aplikáciu Microsoft Outlook z Google play
  3. Spustite si aplikáciu Outlook a kliknete na “Pridať konto
  1. Zadajte vašu e-mailovú adresu a kliknete na “Pokračovať
  1. Zadajte heslo a potvrďte ho kliknutím na fajku vpravo hore.
  2. Outlook automaticky vyhľadá potrebné servery. V prípade že by ich nenašlo nastavte si ich manuálne:
    1. Server prichádzajúcej pošty – Server prichádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.
    2. Server odchádzajúcej pošty – Server odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcií Emaily -> Prihlasovacie údaje.

Gratulujeme! Pokiaľ vidíte Vaše e-maily v schránke, tak je e-mailový klient nastavený správne.

Aktualizované 10. septembra 2025
Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu