Spamové emaily sú rozhodne nepríjemnou záležitosťou. Denne tvorí SPAM cca až 40 % všetkej odoslanej pošty na svete, preto je voči nevyžiadanej pošte potrebné „bojovať“. Pomocou pár jednoduchých nastavení u nás obmedzíte nevyžiadanú poštu na minimum, resp. ju odfiltrujete do príslušného priečinku Nevyžiadaná pošta.
Náš antispamový filter veľkú časť takýchto emailov označí v predmete ako [SPAM] + predmet emailu. Prvou pomocou je nastaviť antispamový filter cez Webadmin alebo cez systém Roundcube – mail.websupport.sk. Obe nastavenia su rovnocenne.
Nastavenie cez Webadmin
Pre nastavenie stačí dodržať zopár krokov:
1. Prihláste sa do Webadminu
2. V službách vyhľadajte vašu doménu a kliknite na ňu.
3. Kliknite na konkrétnu mailovú schránku a v prehľade vpravo hore -> Poštové filtre
4. Zapnete základný antispam filter tlačidlom aktivovať:
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2018/12/spam1.png)
Nastavenie určite zvládnete aj cez Roundcube v rámci 4 krokov:
Prihláste sa do svojej e-mailovej schránky cez stránku mail.websupport.sk svojou emailovou adresou a príslušným heslom
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2023/02/webmail-783x394.png)
Kliknite na „Nastavenia“, v ľavom menu.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2020/03/roundcube_filtre-1.png)
Prejdite na sekciu Filtre, následne kliknite na tlačidlo „+ Vytvoriť“
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2020/03/roundcube_filtre_4.png)
Vyplňte antispamový filter spôsobom vyznačeným nižšie (názov filtra môže byť ľubovoľný)
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2020/03/roundcube_filtre_5.png)
Ak je množstvo nevyžiadanej pošty aj napriek postupu vyššie neúnosné, žvážte nastavenia domény aj podľa tohto návodu – kliknite sem.