Spamové emaily sú rozhodne nepríjemnou záležitosťou. Denne tvorí SPAM cca až 40 % všetkej odoslanej pošty na svete, preto je voči nevyžiadanej pošte potrebné „bojovať“. Pomocou pár jednoduchých nastavení u nás obmedzíte nevyžiadanú poštu na minimum, resp. ju odfiltrujete do príslušného priečinku Nevyžiadaná pošta.
Náš antispamový filter veľkú časť takýchto emailov označí v predmete ako [SPAM] + predmet emailu. Prvou pomocou je nastaviť antispamový filter cez Webadmin alebo cez systém Roundcube – posta.websupport.sk. Obe nastavenia su rovnocenne.
Nastavenie cez Webadmin
Pre nastavenie staci dodrzat zoápr krokov:
1. Prihláste sa do Webadminu
2. V službách vyhľadajte vašu doménu a kliknite na ňu.
3. Pri mailovej schránke kliknite na Nastavenia -> Poštové filtre
4. Zapnete základný antispam filter tlačidlom aktivovať:

Nastavenie určite zvládnete aj cez Roundcube v rámci 4 krokov:
- Prihláste sa do svojej e-mailovej schránky cez stránku posta.websupport.sk svojou emailovou adresou a príslušným heslom

- Kliknite na „Nastavenia“, v ľavom menu.

- Prejdite na sekciu Filtre, následne kliknite na tlačidlo „+ Vytvoriť“

- Vyplňte antispamový filter spôsobom vyznačeným nižšie (názov filtra môže byť ľubovoľný)

Ak je množstvo nevyžiadanej pošty aj napriek postupu vyššie neúnosné, žvážte nastavenia domény aj podľa tohto návodu – kliknite sem.