Administrácia emailového konta

 

V prípade, ak potrebujete pridať nové alebo ďalšie emailové konto, upraviť alebo vymazať to súčasné emailové konto, môžete tak urobiť po prihlásení do nášho Webadmina.

Nájdete tu pokročilé možnosti nastavení ako napr. povolené krajiny a IP adresynastavenie adresárov a email protokolov.

 

Tieto nastavenia sú dostupné po prihlásení na stránke admin.websupport.sk. Postup je nasledovný:

 

1. Prihlásenie na stránke admin.websupport.sk

 

 

2. Kliknite na „Administrácia“, ozubené koliesko na riadku domény.

 

 

3. V ľavom menu vyberte položku E-MAILY.

4. Konkrétne si zvoľte E-MAILOVÉ SCHRÁNKY

 

5. Tu môžu existovať dve varianty, 5.1 a 5.2.:

5.1. Ak pre doménu neexistuje emailová schránka, nájdete tu iba možnosť Vytvoriť e-mailovú schránku(5.A).

 

 

5.2. V prípade, ak je pre doménu vytvorená aspoň jedna emailová schránka sú dostupné možnosti, Vytvoriť novú schránku schránku(5.A),Prihlasovacie údaje(5.B), Nastavenia(5.C) a Vymazať(5.D).

 

 

5.A VYTVORIŤ E-MAILOVÚ SCHRÁNKU


Tu môžete vytvoriť novú emailovú schránku pod Vašou doménou. Jediné čo stačí vyplniť je jej tvar, a heslo k nej. Táto sekcia je rozdelenána dve časti, základné(A) a pokročilé(B) nastavenia.

 

Medzi základné(A) nastavenia emailového konta patria:

Emailová adresa – tu zdávate novú emailovú adresu

Heslo – musí mať najmenej 8 znakov, nie je ho možné neskôr zobraziť, možná je len zmena hesla

Poznámka – túto voliteľnú možnosť, môžete využiť v prípade ak potrebujete odlíšiť emailové konto, bude k dispozícií iba v rámci webadmin rozhrania


Medzi pokročilé(B) nastavenia emailového konta patria:

POP3 prihlásenie –  povolenie alebo zakázanie protokolu POP3. Čo je POP3?

IMAP prihlásenie – povolenie alebo zakázanie protokolu IMAP. Čo je IMAP? Ak toto prihlásenie vypnete nebudete môcť využívať náš webmail.

IP ochrana – nastavenie prístupu k emailovej schránke len z konkrétne IP adresy

GEO ochrana –zoznam krajín odkiaľ je možné pristupovať k emailovej schránke

IMAP adresáre – úroveň IMAP adresárov, buď sú na úrovni INBOXu alebo sú pod INBOXom

Ak si nie ste istý, stačí tieto nastavenia ponechať v predvolenom stave.

 

 

5.B PRIHLASOVACIE ÚDAJE


Tu nájdete všetky prihlasovacie údaje, ku konkrétnej emailovej schránke. Samotná stránka je rozdelená na 4 časti:

Obmedzenia(A) – tu nájdete zoznam obmedzení ako napr. IP a GEO ochrana

Prihlasovacie údaje(B) – obsahuje položky ako napr. prihlasovacie meno, email server prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, port a možnosť zmeniť heslo

Nastavenie e-mailového klienta(C) – tu je dostupný náš jednoduchý návod pre nastavenie emailového klienta, nájdete ho tiež na stránkewebsupport.sk/mail

Prístup do schránky pomocou webového e-mail klienta(D) – pristupovať k emailovej schránke môžete aj pomocou nášho webmailu, ktorý je dostupný na adrese webmail.vasadomena.tld alebo posta.websupport.sk, nájdete tu aj rôzne adresy, rôznych verzií webmailu alebo si môžete vytvoriť vlastnú adresu k požadovanej verzií.

 

 

5.C NASTAVENIA


Táto možnosť dovoľuje upraviť nastavenia, vytvorenej emailovej schránky. Je rovnaká ako časť 5.A, Vytvoriť emailovú adresu. Nie je tu však možnosť zistiť aktuálne heslo, nakoľko, u nás všetky hesla šifrujeme a ani my k nim nemáme prístup. Heslo je možné len zmeniť.

 

 

5.D VYMAZAŤ


Po kliknutí na Vymazať sa zobrazí výstraha s možnosťou Zrušiť(A) alebo Potvrdiť(B) vymazanie emailovej schránky. Ak odstránite emailovú schránku bude nenávratne odstránení aj jej obsah.

 

 

 

 

Ste hladní po ďalších informáciách? Pozrite si: