Pre overenie zákazníka používame 3 metódy: overenie mailom, telefónnym číslom alebo prihlásením do WebAdminu, preto je potrebné mať svoje údaje vždy aktuálne. V článku sa dozviete ako upraviť kontaktné aj fakturačné údaje a tiež čo robiť v prípade, že prístup ku kontaktným údajom nemáte.
Nastavenie telefónneho čísla / emailu
1. Prihláste sa do Webadminu
2. Kliknite vpravo hore na svoj názov účtu
3. Následne „Osobné nastavenia“
4. V atribútoch užívateľa môžete vykonať zmenu


Telefónne číslo môže byť uvedené len jedno, emailových adries väčší počet, stačí ich oddeliť čiarkou. Odporúčame nastaviť minimálne 2 mailové adresy, kde aspoň jednu z nich kontrolujete pravidelne. Druhá mailová schránka bude slúžiť ako záložná.
Nastavenie fakturačných údajov
1. Prihláste sa do Webadminu
2. Kliknite vpravo hore na svoj názov účtu
3. Následne Fakturačné profily
4. V tejto sekcii vidíte už vytvorené fakturačné profily. Kliknutím na upraviť zmeníte údaje na nové, prípadne môžete vytvoriť nový profil.

