V prípade, ak ste omylom presunuli alebo vymazali obsah emailovej schránky môžete ho jednoducho obnoviť. Emailové schránky zálohujeme každý deň a zálohy držíme po dobu 4 dní. Po spustení obnovy sa Vaša požiadavka zaradí na spracovanie a podľa vyťaženia servera ju spracujeme.
Samotná obnova môže trvať niekoľko minút no aj hodín, v závislosti od veľkosti schránky, nakoľko sa obnovuje celý jej obsah, všetky správy a aj adresáre.
Postup pri obnove je nasledovný
1. Prihláste sa do Webadminu
2. V službách vyhľadajte vašu doménu a kliknite na ňu
3. Vľavo sekcia E-maily -> Obnoviť
4. Tu nájdete zoznam obnovení emailových schránok a tiež možnosť „Zadať novú obnovu“.

Zadať novú obnovu
Stačí vybrať emailovú schránku, ktorú chcete obnoviť a dátum obnovy.
