V prípade, ak potrebujete pridať nové alebo ďalšie e-mailové konto, upraviť alebo vymazať to súčasné emailové konto, môžete tak urobiť po prihlásení do nášho Webadmina.
Nájdete tu pokročilé možnosti nastavení ako napr. povolené krajiny a IP adresy, nastavenie adresárov a email protokolov.
1. Prihláste sa do Webadminu
2. V službách vyhľadajte Vašu doménu a kliknite na ňu
3. V ľavom menu vyberte položku E-maily – dostanete sa na zoznam mailových schránok vytvorených pod doménou
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2024/06/schranky-783x322.png)
4. Pri vytvorenej schránke nájdete následne menu (zobrazené ako 3 bodky) a nasledujúce možnosti – Nastavenia schránky, Automatická odpoveď, E-mailové filtre a Zmazať schránku.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2024/06/nastavenia.png)
5. Vedľa menu ešte nájdete Login Information, kde po kliknutí nájdete možnosť si zmeniť heslo ku schránke, prípadne názvy poštových serverov ako IMAP, SMTP.
Vytvorenie e-mailovej schránky
Tu môžete vytvoriť novú emailovú schránku pod Vašou doménou. Jediné čo stačí vyplniť je jej tvar, a heslo k nej. Táto sekcia je rozdelenána dve časti, základné a pokročilé nastavenia.
Základné nastavenia
E-mailová adresa – tu zadávate názov novej emailovej schránky
Heslo – musí mať najmenej 8 znakov, nie je ho možné neskôr zobraziť. Možná je len zmena hesla
Poznámka – túto voliteľnú možnosť, môžete využiť v prípade ak potrebujete odlíšiť e-mailové konto, bude k dispozícií viditeľné len v rámci webadmin rozhrania
Pokročilé nastavenia
POP3 prihlásenie – povolenie alebo zakázanie protokolu POP3
IMAP prihlásenie – povolenie alebo zakázanie protokolu IMAP
IP ochrana – nastavenie prístupu k emailovej schránke len z konkrétne IP adresy
GEO ochrana –zoznam krajín odkiaľ je možné pristupovať ku e-mailovej schránke
Ak si nie ste istí, stačí tieto nastavenia ponechať v predvolenom stave.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2021/06/Snímka-obrazovky-2021-06-29-o-12.02.59-783x770.jpg)
Prihlasovacie údaje
Tu nájdete všetky prihlasovacie údaje, ku konkrétnej emailovej schránke. Samotná stránka je rozdelená na 4 časti:
Prihlasovacie údaje – obsahuje položky ako napr. prihlasovacie meno, e-mailový server prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, port a možnosť zmeniť heslo
Štandardné e-mailové aplikácie– tu je dostupný náš jednoduchý návod pre nastavenie emailových klientov.
Prístup do schránky pomocou webového rozhrania WebMail – pristupovať ku e-mailovej schránke môžete aj pomocou nášho webmailu, ktorý je dostupný na adrese mail.websupport.sk.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2024/06/nastavenia-2-783x475.png)
Nastavenia
Táto možnosť dovoľuje upraviť nastavenia, vytvorenej emailovej schránky. Je rovnaká ako časť Vytvoriť emailovú adresu. Nie je tu však možnosť zistiť aktuálne heslo, nakoľko, u nás všetky hesla šifrujeme a ani my k nim nemáme prístup. Heslo je možné len zmeniť.
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2024/06/nastavenia-3-783x293.png)
![](https://www.websupport.sk/podpora/wp-content/uploads/2024/06/nastavenia-4-1-783x525.png)