Websupport centrum podpory
  1. Báza znalostí
  2. E-mail
Vyhľadávam

E-mail

Komunikácia cez e-mail, nastavenie filtrov, preposielania alebo e-mailových klientov
  • Biznis Mail

    Špeciálny emailový balíček Biznis Mail
  • Základné nastavenia

    Vytvorenie emailovej schránky, nastavenia automatickej odpovede, filtrov, aliasov a presmerovaní, kópií alebo zmena hesla
  • Pokročilé nastavenia

    Nastavenie MX, DKIM alebo SRV záznamov, prihlasovanie zo zahraničia,antispam alebo obnova emailov
  • Poštoví klienti

    Nastavenie webmailu, Outlooku, Thunderbidu a iných poštových klientov na PC alebo mobilných zariadeniach
  • Riešenie nedostupnosti

    Nemožnosť odosielať alebo prijímať emaily, chybové hlášky a ich rozlíšenie alebo zmazaný email
  • Vytvorenie e-mailovej schránky pre službu Biznis mail

    Váš e-mail po vytvorení budete môcť využívať v mailovom rozhraní Biznis mailu alebo v ľubovoľnej mobilnej poštovej aplikácii, nakoľko táto...
Predchádzajúca strana

Knowledge Base Articles

  • Odchytenie domény
  • Navýšenie diskového priestoru (volume) pre VM vo VDC
  • Konfigurácia Astra a Štartovacích tém
  • Ubuntu Server – kompletný prehľad informácií o systéme pre administrátora po prvom prihlásení
  • Štrúktúra predaktúr a faktúr
© Websupport, s.r.o.
  • WebSupport.sk
  • Kontaktovať podporu