Správa objednávky

Obsah článku

Keďže si uvedomujeme aké je potrebné mať prehľad v akom stave sa nachádza objednávka, Vlastná webstránka ponúka na ich správu celú sekciu – Objednávky.

Po prejdení do editora a časti Obchod, uvidíte časť Objednávky. Na úvodnej obrazovke je zobrazený mix všetkých objednávok a v hornom menu sú filtre pre lepšiu orientáciu a prehľad. Objednávky sú zoradené od najnovšej po najstaršiu.

Pri zobrazenie detajlu objednávky ako aj kontaktných údajov zákazníka stačí kliknúť na konkrétnu objednávku. Zobrazí sa stav objednávky, detail zákazníka, informácie o poštovnom a platbe.

Stav objednávky

Stav objednávky sa odvíja podľa druhu zvolenej platby. Toto sú možné stavy objednávky:

  • Prebieha platba – automaticky sa nastaví pri objednávke v prípade platby prevodom. Zákazníci obdržia emailom výzvu k platbe.
  • Čaká na odoslanie – automaticky sa nastaví pri objednávke v prípade platby na dobierku. Zákazníci obdržia emailom informáciu, že objednávka čaká na spracovanie.
  • Zaplatené – automaticky sa nastaví pri úspešnej platbe cez PayPal / online kartou. Stav môžete nastaviť aj manuálne ak obdržíte platbu prevodom. Zákazníci obdržia emailom potvrdenie o zaplatení.
  • Spracováva sa – slúži na označenie objednávky, ktorá čaká na spracovanie. Zákazníci o tomto stave nie sú informovaní.
  • Odoslané – stav môžete nastaviť ak ste produkt odoslali. Zákazníci obdržia emailom informáciu o odoslaní.
  • Zrušené – môžete použiť ak je potrebné zrušiť ešte nespracovanú objednávku. Zákazníci o zrušení nie sú automaticky informovaní.

Stav objednávky je možné meniť len v určitom poradí. Na ukážke môžete vidieť žltou zvýraznený odporúčaný postup spracovania objednávky v prípade dobierky a v prípade platby prevodom.

Dobierka – Odporúčaný postup spracovania
Platba prevodom / PayPal – Odporúčaný postup spracovania
Aktualizované 16. februára 2022

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu