Spam odchádzajúci z emailovej adresy

 

Ak ste boli upozornený na to, že z vášho mailového konta bolo odosielané veľké množstvo spamu, bolo pravdepodobne hacknuté. Je možné, že vám bola dočasne zablokovaná možnosť posielať poštu. V tomto prípade doporučujeme nasledovné kroky:

  • Je možné, že útočník získal prístupové údaje k vašej pošte hacknutím vášho osobného počítača. Skontrolujte si aktualizovaným anti-vírovým programom všetky počítače, z ktorých pristupujete k mailom. V neposlednom rade nezabúdajte ani na smartfón. Zaznamenali sme zvýšený počet spamu zasielaného práve prostredníctvom malwaru na týchto zariadeniach. 
  • Cez administratívne rozhranie webadmin si zmeňte prístupové heslo do e-mailovej schránky
  • Požiadajte našu zákaznícku podporu o opätovné povolenie zasielať poštu.