Nastavenie poštových klientov (Outlook, Thunderbird,...)

Automatické nastavenie mailových klientov

Ak je vaša doména registrovaná u nás, pre nastavenie emailového klienta môžete použiť interaktívny návod. Jedinou podmienkou je že doména musí smerovať na WebSupport. Návod nájdete na stránke websupport.sk/mail (https://websupport.sk/mail). POSTUP JE NASLEDOVNÝ ------------------------- 1. Otvorte stránku, websupport.sk/mail (https://websupport.sk/mail). 2. Napíšete emailovú schránku, pre ktorú chcete nastaviť emailového klienta, napr. mojmail@mojadomena.tld. 3. Zvolíte si operač...

Nastavenie pošty v Mozilla Thunderbird (Mac)

Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Manuálne nastavenie ------------------------- 1. V hornom menu kliknite na Nástroje a potom na Nastavenie účtov. 2. V okne Nastavenie účtov kliknite na Akcie s účtami > Pridať poštový účet. 3. Vyplňte svoje meno, e-mailovú adresu a heslo. Po vyplnení kliknite na Pokračovať. 4. V ľavom dolnom rohu kliknite na Manuálne nastavenie. 5. Ako ...

Nastavenie pošty v Mozilla Thunderbird

Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Manuálne nastavenie ------------------------- 1. V hornom menu kliknite na ikonu Nastavenie, ukážte kurzorom na Možnosti a zvoľte Nastavenie účtov. 2. V okne Nastavenie účtov kliknite na Akcie s účtami > Pridať poštový účet. 3. Vyplňte svoje meno, e-mailovú adresu a heslo. Po vyplnení kliknite na Pokračovať. 4. Zastavte test spojenia kliknutím na Ma...

Nastavenie pošty v programe Mail (Mac)

Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Manuálne nastavenie ------------------------- 1. Horné menu Mail > Preferences. 2. V okne Accounts v ľavom dolnom rohu kliknite na tlačidlo +. 3. Vyplňte svoje meno, e-mailovú adresu a heslo. Po vyplnení kliknite na Continue. 4. Ako Account Type zvolťe IMAP. Do políčka Description vložte popis schranky do, ktorej vám bude prichádzat pošta....

Nastavenie pošty v mobilnom telefóne s OS Android

Pre tohto klienta môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Manuálne nastavenie ------------------------- 1. Vo svojom emailovom klientovi vyberte možnosť Nastavenia. 2. Zvoľte možnosť Pridať účet. 3. V ďalšom kroku vyplňte mailovú adresu, ktorú chcete do mailového klienta pridať a heslo k nej. 4. Ako typ účtu si zvoľte IMAP, alebo POP3. O protokoloch IMAP a POP3 sa viac dočítate v našom návode. (//www.web...

Nastavenie pošty v mobile s iOS

Na spravovanie e-mailových účtov na zariadeniach s operačným systémom iOS (iPhone, iPad, ...) odporúčame e-mailového klienta Mail. Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Manuálne nastavenie ------------------------- 1. V nastaveniach zvoľte voľbu Mail, kontakty, kalendáre. 2. Následne zvoľte možnosť Pridať účet a ako typ zvoľte Iný účet. 3. V sekcii Mail zvolťe Pridať úče...

Nastavenie pošty v Outlooku 2007

Pre tohoto poštového klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). 1. Kliknite na "Nástroje" (tools) v hornom paneli obrazovky. Následne na tlačidlo "Nastavenia konta" (Account settings). 2. Vyberte možnosť "Nové" (New). 3. Automatické nastavenie môžete vykonať tak, že vpíšete Vaše meno (ktoré sa bude zobrazovať prijímateľom správ), Vašu e-mailovú adresu a heslo. Následne kliknite na tlačidlo "Ďalej" (Next). Autom...

Nastavenie pošty v Outlook 2010

Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Nastavenie pošty cez IMAP ------------------------- 1. V záložke Súbor kliknite na Pridať konto. 2. V dialógovom okne vyberte Manuálne konfigurovať nastavenie servera alebo ďalšie typy serverov. 3. Zadajte svoje meno a e-mailovú adresu, na ktorú chcete dostávať odpovede. 4. V rozbaľovacom zozname vyberte typ konta IMAP. 5. Doplňte adresy serverov na prijímanie a od...

Nastavenie pošty v Outlooku 2013

Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). 1. Kliknite na "súbor" v ľavom hornom rohu obrazovky. Následne na tlačidlo "pridať konto". 2. Vyberte možnosť "Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov". Kliknite na tlačidlo "Ďalej". 3. Ako typ účtu si zvoľte IMAP, alebo POP3. O protokoloch IMAP a POP3 sa viac dočítate v našom návode (//www.websupport.sk/support/811830-Poštové-protokoly-PO3-a...

Nastavenie pošty v Outlooku 2016

Pre tohto klienta tiež môžete využiť automatické nastavenie cez jednoduchý konfigurátor (https://www.websupport.sk/mail). Manuálne nastavenie ------------------------- 1. Otvorte si mailového klienta outlook 2016 a kliknite hore vľavo na tlačidlo Súbor. 2. Kliknite na tlačidlo Nastavenie konta. 3. Na nasledujucej obrazovke kliknite na tlačidlo Nové. 4. Zvoľte možnosť Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov. 5. Zvoľte si vytvorenie konta POP alebo IMAP...

E-maily cez GoogleApps

Ak vám nevyhovujú webmailové rozhrania RoundCube a Horde a z nejakého dôvodu nechcete využívať klasického poštového klienta typu Outlook či Thunderbird, môžete na vybranú doménu využívať e-mailový systém spoločnosti Google, ktorá túto službu ponúka ako súčasť Google Apps. (http://www.google.com/enterprise/apps/business/) Pri aktivácii pre vybranú doménu prejde správa všetkých e-mailov pod Google. To znamená, že všetci užívatelia budú pracovať de facto s Gmail-om, avšak ich e-mailové adresy budú...

Prepojenie emailovej schránky vytvorenej na našich serveroch so službou Gmail

Ak máte záujem využiť možnosť prepojenia Vašej emailovej schránky vytvorenej cez našu spoločnosť, stačí postupovať podľa nasledujúcich krokov: Postup pri nastavení prijímania pošty cez POP3 ------------------------- 1. Ako prvý krok je potrebné Vypnúť GeoIP ochranu (https://www.websupport.sk/support/547119-Prihlasovanie-do-emailovej-schr%C3%A1nky-zo-zahrani%C4%8Dia-Geo-IP). Bez vykonania tohto kroku nebude možné mailovú adresu prepojiť s gmailom. 2. Prihláste sa na svoj gmail účet. 3. V...

Nastavenie doručovania pošty v Gmaile

Po nedávnych zmenách v doručovaní elektronickej pošty v Gmaile sa často stretávame s prípadmi, keď je elektronická pošta od nás doručovaná do promotion tabu (reklama). V tejto záložke končia často všetky výzvy k platbám, prípadne informačný newsletter. Existuje však veľmi jednoduchý úkon, ktorým celý problém ľahko vyriešite. Aby ste sa týmto problémom vyhli, presuňte jednoduchým ťahom daný email z „promotion tabu“ do „primary tabu“. Od tejto chvíle Vám budú emaily z našej adresy chodiť len ...