Automatická odpoveď

 

Pre každú e-mailovú schránku je možné nastaviť automatickú odpoveď, pre prípady, kedy nemôžete okamžite odpovedať, napr. dovolenka. Automatické odpovedanie na všetky prijaté správy máte možnosť nastaviť priamo cez rozhranie Webadmina. 

 

Postup pri nastavení automatickej odpovede


1. Prihláste sa do Webadmin rozhrania.

2. V sekcii Služby si vyberte doménu, pri ktorej si prajete nastaviť automatickú odpoveď a kliknite na tlačidlo E-maily.

3. V ľavom menu prejdite do záložky E-maily a následne na E-mailové schránky (1.) a kliknite na tlačidlo Nastavenia (2.) , kde si vyberte možnosť Automatická odpoveď (3.).

 

 

4. Pri aktivácii automatickej odpovede je potrebné vyplniť nasledujúce polia:

 

Frekvencia odpovedania : frekvencia odpovedania sa dá nastaviť na každú správu až raz za 30 dní.

Vaše alternatívne adresy: automatická odpoveď sa odošle všetkým prichádzajúcim správam, ktoré budú obsahovať vašu emailovú adresu (To, Cc, Bcc, Resent- To, Resent- Cs, Resent- Bcc). Pokiaľ na adresu, pri ktorej chcete nastaviť automatickú odpoveď prijímate správy z presmerovaní alebo aliasov, je potrebné ich pridať práve do pola Alternatívne adresy.

Predmet odpovede: text, ktorý sem uvediete sa zobrazí príjimateľom Vašej odpovede. Môžete sem zadať napr.  Som mimo kancelárie, Out of office, Som na dovolenke a pod.

Text odpovede: sem zadáte text, ktorý sa bude zobrazovať v automatickej odpovedi.

 

 

5. Nastavenie uložíte kliknutím na tlačidlo Uložiť.

 

Poznámka:  Kedže ide o serverové nastavenie, nemusíte ho nastavovať pre každé zariadenie zvlášť. To znamená, že ak používate aj e-mailového klienta s podporou štandardu SIEVE alebo naše mailové rozhranie Roundcube, nie je nutné vykonať nastavenia aj tam.

 

Pokiaľ by ste mali záujem o nastavenie automatickej odpovede cez mailové rozhranie Roudcube, pozrite si náš návod: Emailové filtre.