E-mailové filtre

 

V novom rozhraní nášho Webadminu už viac nenájdete  možnosť nastaviť antispamové a rôzne emailové filtre. Táto možnosť samozrejme nezanikla, no rozhodli sme sa vám ju priniesť v rámci najnovšej verzie webmailu, ktorú nájdete na stránke posta.websupport.sk.

Tu môžete vytvoriť prepracovanejšie a kvalitnejšie filtre pre vašu emailovú schránku. Filtre, ktoré ste vytvorili v minulosť nezmizli a sú dostupné v rámci webmailu.

Rozhranie roundcube vytvorené filtre spája do tzv. súpravy filtrov, ktorú je možne stiahnuť a použiť aj pod inou schránkou. Samotné filtre môžu kombinovať rôzne podmienky a pravidlá. Tiež môžete pridať viac akcií po splnení alebo nesplnení podmienok. Roundcube tiež ponúka funkciu automatickej odpovede.

Toto všetko a oveľa viac nájdete po prihlásení do emailovej schránky.

 

Postup je nasledovný:


1. Prihláste sa na stránke posta.websupport.sk.

 

2. Kliknite na „Nastavenia“, v pravom hornom rohu.

 

 

3. V ľavom menu vyberte položku „Filtre“.

 

 

Táto stránka je rozdelená na časti Súpravu filtrov(A) a samotné Filtre(B), obe tieto časti obsahujú možnosť pridať, +.

 

Ak ste v minulosti vytvorili nejaké filtre tie budú dostupné v súprave filtrov s názvom managesieve, preto neodporúčame vymazať túto súpravu.

 

UKÁŽKY FILTROV


1. Automatická odpoveď

Ak chcete nastaviť filter pre automatickú odpoveď, ak ste napríklad na dovolenke, stačí vytvoriť rovnaký filter ako na obrázku nižšie.

Vyplníte Názov filtra(A), Pre prichádzajúcu poštu zvolíte možnosť všetky správy(B). V časti, ...vykonať tieto akcie zvolíte možnosťOdpovedať správou(C), tiež vyplňte, prosím, Telo správy a Predmet správy. Ako posledné stačí kliknúť na Uložiť(D).

Takto vytvorený filter odošle požadovanú odpoveď na každý novo prijatý email.

 

 

2. Antispam filter

V prípade zaspamovanej emailovej schránky stačí nastaviť rovnaký filter ako vidíte nižšie.

Vyplníte Názov filtra(A), Pre prichádzajúcu poštu zvolíte možnosť vyhovujúca ľubovoľnému z nasledujúcich pravidiel (predvolené). Ako podmienku stačí nastaviť Predmetobsahuje[SPAM](B).V časti, ...vykonať tieto akcie zvolíte možnosť Presunúť spávu do - nevyžiadaná pošta(C), prípadne inú akciu ktorú chcete vykonať. Ako posledné stačí kliknúť na Uložiť(D).

Celý postup je uvedený v tomto návode – kliknite sem

 

 

 

 

Ste hladní po ďalších informáciách? Pozrite si: