1. Báza znalostí
  2. Odber hlasení z WebSupport Status

Odber hlasení z WebSupport Status

Stránka WebSupport Status umožňuje prihlásenie sa na odber automatických hlásení o publikovaných incidentoch.

Prihlásenie sa na odber hlásení na status.websupport.sk.

E-mailové hlásenia

  1. Otvorte stránku https://status.websupport.sk a kliknite na tlačidlo Dostávať hlásenia.
  2. Vyberte možnosť E-mail.
  3. Zadajte e-mailovú adresu, na ktorú chcete dostávať upozornenia.
  4. Vyberte komponenty na sledovanie – všetky služby alebo len niektoré. Napr. iba Servery a Cloud.
Nastavenie e-mailových hlásení z WebSupport Status

Zrušenie odberu

  1. Otvorte e-mailovú notifikáciu.
  2. V pätičke vyhľadajte odkaz Zrušiť odber systémových hlásení.
  3. Kliknite na odkaz a potvrďte odhlásenie.

Hlásenia na Slack

  1. Otvorte stránku https://status.websupport.sk a kliknite na tlačidlo Dostávať hlásenia.
  2. Vyberte možnosť Slack.
  3. Vyberte komponenty na sledovanie – všetky služby alebo len niektoré. Napr. iba Servery a Cloud.
  4. Autorizujte prístup aplikácie na váš Slack workspace.
  5. Vyberte Slack kanál, do ktorého chcete dostávať hlásenia.
Nastavenie Slack hlásení z WebSupport Status

Zrušenie odberu

Odkaz na zrušeniu odberu hlásení nájdete vo vašom Slack kanáli. Nachádza sa v prvej správe.

Ukážka prepojenia Slack <> WebSupport Status
Aktualizované 18. januára 2021

Bol pre vás tento návod nápomocný?

Spýtajte sa nás, radi poradíme
Po - Ne 8:00-22:00
Kontaktovať podporu